czwartek, 30 kwietnia 2015

Summery of April.

    
      Wiosna, wiosna, ach to Ty... Słonko przygrzewało nam już ładnie w tym miesiącu, ale to w dalszym ciągu kwiecień plecień. Czasem słońce, czasem deszcz a często też porywisty wiatr. Mimo zmiennej pogody był to dla mnie czas udany, zrealizowałam kilka świetnych sesji  oraz zwiedziłam ciekawe miejsca. Tuż przed Majówką zapraszam na podsumowanie kwietnia a sama zmykam na chwilę zasłużonego odpoczynku :). Buziaki.



    Na Zamek Topacz planuję wrócić w sierpniu (14 - 16 sierpnia 2015), wtedy odbędzie się piąta edycja zlotu pojazdów zabytkowych MotoClassic Wrocław 2015.








Cieszę się, że sesja "Today or never" przypadła Wam do gustu.

 

 

A sesja na Placu Targowym już w maju!


A po zdjęciach czas na chwilę relaksu w dobrym towarzystwie.




Niezapomniana i niecodzienna sesja na Zamku Moszna... 
Już niebawem!


  Mam nadzieje, że słyszeliście o rabatach w Rossmannie. Zniżka 49% na wybrane kosmetyki kolorowe. Ja już zrobiłam zapasy.  
Podaję szczegóły akcji:
 24-29.04.2015 - podkłady, pudry, korektory, róże
30.04.-5.05.2015 - tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery 6-10.05.2015 - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci

16 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać się zdjęć z zamku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super post!


    ~~~~~~~~>
    Zapraszam również na mój blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post!


    ~~~~~~~~>
    Zapraszam również na mój blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sesje rewelacyjne. Udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie sesja z żółtą spódnicą, kwiatową bluzką i granatową marynarką też jest moją faworytką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, wszystkie stylóweczki jak zawsze genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tej nowej sesji - masz piękną sukienkę :)
    Tusz Rimmel Wonderfull posiadam od niedawna, ale tą wersję "extreme black" i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice recap Kasia. You are amazing (as always) in all these outfits!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemne dla oka migawki ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zdjęcia, jak miło się je ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i stylizacje- lubię taki styl! pozdrawiam z filiżanką kawy w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie mixy:) pozytywna energia bije od Ciebie Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle śliczna i uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!