poniedziałek, 11 maja 2015

Kopertówka w roli głównej.

kopertówka, bransoletka - tutaj / marynarka - tutaj / sukienka - Orsay
zdjęcia -Edyta
 
       Dzisiaj w roli głównej zielona kopertówka. Idealna na spacer, kiedy potrzebny jest tylko telefon, chusteczki i błyszczyk. Sprawdzi się tez na wyjście do dyskoteki. Mój niedzielno-wiosenny zestaw uzupełniła kwiatowa marynarka. Czy wyszło modnie? Nie wiem, ale pewnej starszej Pani mijającej mnie po drodze bardzo się podobało. Zatrzymała się i podziwiała kwiatowe motywy :). Było mi bardzo miło.
Udanego tygodnia!
 
Kopertówkę w różnych kolorach znajdziecie tutaj.

 








 

 

19 komentarzy:

  1. Swietna, lekka i bardzo kobieca stylizacja :) wyglądasz pięknie, zdjęcia tez są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och uwielbiam białe sukienki ! Ale dziś dla mnie to nie kopertówka , ale marynareczka z której zielone dodatki wydobywają kolor gra pierwsze skrzypce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna, wiosenna stylizacja :))!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna, ach wiosna w pełni :-) bardzo mi się podoba.
    Great expectations

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, nie!
    co tu robi Pan Pidżon ;P?
    dlaczego mi to robisz?

    te stwory okupują mój i Lecha balkon, jak widzę gdzieś gołębia, to z marszu mam drgawki ;P

    no ale dobrze - pozował ładnie, grzechem było go nie uwiecznić na zdjęciu ;)


    Śliczna jest ta Twoja kopertówka, bardzo ładnie zgrała się z marynarką!
    no i w ogóle - zieleń jest kolejną "Twoją" barwą, dobrze, że ją wybierasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam i nie mam pojęcia o czym piszesz :) aż pada słowo gołąb :) również nie przepadam ale ten wyglądał dostojnie...
      buźka

      Usuń
  6. Bardzo ładna i delikatna kompozycja :) Podoba mi się sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarkę masz przecudowną !


    Pozdrawiam,
    Nippi

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedziałabym, że marynarka w roli głównej - Piękna, a zielona kopertówka jest jej idealnym uzupełnieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym się za Tobą obejrzała!!! Wyglądasz niesamowicie kobieco! Pani Wiosna!!!
    Śliczny, zwiewny, delikatny zestaw... Cudnie Ci w nim!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny, radosny i dziewczęcy zestaw! kolorki fantastyczne, zawsze biel w duecie z zielenią kojarzyła mi się z nadchodzącą wiosną :)
    Ślicznie wyglądasz kochana :)
    A ja się zastanawiam nad tą marynarką, ale w tej drugiej wersji kolorystycznej :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz! piękny wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiampołączenie bieli z wiosennymi wzorami np. kwiatami. Daje to tai świeży look. A kopertówka świetnie ożywiła stylizację i nadała jej wiosennego akcentu;p
    ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wiosennie wyglądasz, takie świeże kolory Cię odmładzają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!