środa, 6 maja 2015

Koronkowa "Mała Czarna".

sukienka - tutaj
zdjęcia - Paweł

     Dzisiaj zapraszam na Małą Czarną w wersji koronkowej. Dobra na wyjście do klubu, teatru, na przyjęcie do znajomych. Uważam, że sukienki z koronki to must have każdego sezonu. Wcześniej w mojej szafie wisiała tylko biała firanka, którą możecie zobaczyć tutaj. Czarna firanka jest zachwycająca, czuje się w niej wyjątkowo elegancko ale zarazem swobodnie. Detal w postaci zamka na plecach sprawia, że sukienka jest bardziej zmysłowa. Dobrałam do niej czerwone dodatki, gdyż tylko taki kolor wydał mi się odpowiedni. A Wy z czym zestawilibyście tak oryginalną  Little Black Dress?











35 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie - piękne!
    Sukienka śliczna, ogólnie uważam, że rudym bardzo pasuje kolor czarny - sama ostatnio doszłam do wniosku (co mnie zdziwiło), że czarny mi pasuje :)
    A jeśli chodzi o dodatki, to też bym postawiła na kolor czerwony. Sama mam zamiar w najbliższym czasie upolować jakieś czerwone szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie przepadam za czarnymi ubraniami i rzadko je noszę. Jednak ta sukienka jest wyjątkowa!
      jestem przekonana, że rudym wszystko pasuje :)
      buźka

      Usuń
    2. Faktycznie, sukienka jest wyjątkowa :)
      ja czarny sam w sobie też noszę rzadko, raczej stawiam na kolory ;)
      tylko w czerwonym czuję się średnio, właśnie mam wrażenie, że do włosów średnio pasuje... ale i tak noszę :)

      Usuń
  2. Wspaniała sukienka. Podoba mi się detal w postaci zamka na plecach. Czerwona kurtka trochę odwraca uwagę od tej ślicznej sukienki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci Kasiu , ze niezwykle wygldasz ! Elegancja ,Klasa i Sex :):) w wysmakowanych proporcjach .
    Ja zastanawiam sie nad koronkową - zielona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się tylko kupuj ;)
      buźka

      Usuń
  5. Wyglądasz olśniewająco! Dwa ostatnie zdjęcia zachwycają mnie najbardziej. Czerwone dodatki podkreślają zmysłowość tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz olśniewająco! Dwa ostatnie zdjęcia zachwycają mnie najbardziej. Czerwone dodatki podkreślają zmysłowość tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia przepiękne a sukienka i kurteczka cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię połączenie czerni i czerwieni - ale jak zawsze uśmiech wygrywa całą stylizację :-)
    pozdrawiam SOPOT

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie nosisz rajstopy?

    Bo te idealnie wpasowują się w całą stylizację :)

    Masz piękne nogi!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Rajstopy zwykłe cieliste z biedronki :)

      Usuń
  10. ślicznie Kasiu:) masz piękną figurę, a sukienka tylko to podkreśla:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna!
    i nawet mnie się podoba - chociaż ja fanką koronek nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest śliczna. Podoba mi się wersja bez kurtki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post, thanks for sharing :)

    http://whalespa.net

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie,bardzo fajna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj fajnie wszystko zestawilas bardzo kobieco wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz co? ta kurtka jest mega i mysle, ze to ona jest gwiazda w tym stroju

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna sukienka!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, bardzo zmysłowo wyglądasz! i jak zwykle czarujesz nas swoim uśmiechem! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog! xxxxxxxxxxxxx

    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała sukienka, mam podobną i jestem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny kobiecy zestaw :) wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobieco i seksownie, bo takie właśnie są koronki,

    OdpowiedzUsuń
  23. I think that dress looks perfect on you Kasia!!! You are a really beautiful woman!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasieńka, wyglądasz bosko Kobieto!!!:-) Mała czarna piękna, bo na Tobie;-) Pozdrawiam i ściskam, S.

    OdpowiedzUsuń
  25. ..a najlepsze są te świecące rajtuzy..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka jest przepiękna, a Ty bardzo seksowna w niej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!