środa, 27 maja 2015

Wiosenno-letnie nastroje.

 Kocham pastele, przede wszystkim odcienie nieba i zieleni. Nie stronię również od czerwieni i różów. Ubieram się kolorowo, szczególnie w sezonie wiosenno letnim. Wiele ciekawych propozycji znalazłam w Sklepie, gdzie dzisiaj chciałam Was zaprosić.
Ja w chęcią ubrałabym zestaw nr 1, a Wam który najbardziej przypadł do gustu?
 
zestaw 1
sukienka - tutaj / szpilki - tutaj / bransoletka - tutaj
zestaw 2
bluzka - tutaj / spódnica - tutaj / kolczyki - tutaj / torebka - tutaj / szpilki - tutaj


zestaw 3
sweter - tutaj / spodenki - tutaj / buty - tutaj / torebka - tutaj

 
zestaw 4
spódnica - tutaj /  top - tutaj / szpilki - tutaj / torebka - tutaj 
zestaw 5
spodnie - tutaj / torebka - tutaj / buty - tutaj / top - tutaj
zestaw 6
sukienka - tutaj  / buty - tutaj / kolczyki - tutaj /  naszyjnik - tutaj
 



11 komentarzy:

  1. Długo trwało zanim nauczyłam się, że czarny to nie jedyny kolor, w którym mi do twarzy a pastelowy sweterek nie sprawi, że wszyscy się będą dziwnie patrzeć ;) Warto stawiać na kolory, szczególnie teraz kiedy pogoda sprzyja eksperymentom. Piękne rzeczy! :)

    Lila

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zestawy! Chociaż ubrania kompletnie nie są w moim stylu to bardzo chętnie ubrałabym się w każdy.. najchętniej w 3 i 6! Bardzo dobrze dobrane pod względem barw i taki delikatny, słodki styl. Chociaż cena sukienki nie jest wcale taka dobra, 14? Dość dużo, a mój budżet ostatnio został znacznie uszczerbiony :/ ah, no i nigdy nie wiadomo na co się tak naprawdę trafi w internetowym światku, wolę jednak dotknąć ubranie, zobaczyć jak na mnie leży i po prostu czuję się bezpieczniej, zwłaszcza że miałam już parę nieciekawych przygód ze źle dobranymi internetowymi ubraniami ;_;
    Pozdrawiam!
    / terryxqwas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki z pierwszego zestawu obłędne, ale buty z 3 - jak dla mnie zbyt udziwnione :P
    zestaw 4 i 6 bardzo dziewczęcy, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6!!!!!! Nie odważyłabym się założyć, ale jest piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie 2 i 6. W zestawie 3 trochę nie podobają mi się buty. Ale nie neguję, że ktoś o szczupłych nogach może wyglądać w tym świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw numer 2 jest rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastele idealne dla blondynek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice selection Kasia!!! 2nd and 4th are my favorites!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 6 :D bo najbardziej kobiece

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!