czwartek, 4 czerwca 2015

Retro mucha.

sukienka - szafa mamy / kapelusz -  H&M /  szpilki - Lasocki / zegarek - Deja vu
zdjęcia - Paweł

 

       Ile lat może mieć ta sukienka? Trudno mi dokładnie zliczyć, myślę, że ponad 40lat. Nosiła ją moja mama będąc panienką. Niestety na zdjęciach nie widać dokładnie deseniu sukienki - są to muchy;). Moda znowu zatacza koło i powraca - ciągle modne są sukienki w takim stylu, z szerokimi kołnierzami, za kolanko, pensjonarki. Jak dla mnie jest to prawdziwa perełka retro! Dobrałam do niej wyjątkowo wygodne szpileczki z odkrytymi palcami oraz kapelusz z dużym rondem. W tym zestawie czułam się bardzo wytwornie i jednocześnie lekko i taktownie. 

 


 





 


24 komentarze:

  1. Sukienka rewelacyjna, faktycznie prawdziwa perełka :)
    a Ty wyglądasz uroczo - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i elegancko. Boska sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super. Sukienka wspaniała, mimo upływu czasu nadal prezentuje sie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz przykuł moje oko ;) przepiekne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak dama z pierwszej połowy ubiegłego stulecia!
    niezwykle wytwornie!

    coś czuję, że któreś z tych zdjęć w nagłówku zagości wkrótce - mam rację ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam jeszcze o tym :) ale dzięki za pomysł ;)
      buźka

      Usuń
  6. Stworzyłaś świetny klimat tą stylizacją :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ta sukienka - takie vintage ubrania mają swój urok i nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że są z bardziej trwałych materiałów szyte niż te teraz dostępne w sklepach.
    Kapelusz dodaje uroku.
    Pozdrawiam BLOG MUSZKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mi się właśnie kojarzy lato! Wyglądasz pięknie, a przedostatnie zdjęcie jest przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie, no takim vintege przebiłaś nas wszystkie , max 20 lat widziałam :)) u siebie w szafie :)
    sukienka jest piękna, jak i cała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Genialna stylizacja! :) Świetnie Ci w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA TEZ MAM KILKA KIECEK PO MAMIE! SUPER :) MUCHY? MEGAAA PRINT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrania z historią są świetne i dopiero tu widać jakie ponadczasowe.
    Moim ulubionym elementem stylizacji jest zegarek. Naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie perełki, bo to one są najbardziej autentycznym i jednoczesnie spektakularnym przykładem mody lat 70':) zestaw bardzo bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze moja mama oddała tyle pięknych sukienek bo przestały być modne. Żeby człowiek wiedział. Pięknie wyglądasz. Kapelusz rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląasz i ten wzór muchy! Aż żal, ze nie zrobiłaś zbliżenia. Jak ja lubię takie perełki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś tak wyszło niestety, po fakcie zauważyłam ze nie ma zbliżeń ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała stylizacja! I genialny dowód na moc dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kapelusz:) Taki styl bardzo do Ciebie pasuje;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!