wtorek, 7 lipca 2015

Kombinezon na lato.

kombinezon - tutaj / zegarek - Deja vu / szpilki - Centro
 zdjęcia - Cezary

       Jestem, wróciłam cała, zdrowa i wypoczęta. Mam cichą nadzieję, że choć troszeczkę tęskniliście za nowym wpisem więc oto i jest - prosto z włoskiego miasteczka Offida. 
       To mój pierwszy kombinezon w szafie. Bardzo mi się podoba, jednak w dalszym ciągu nie jestem przekonana do tego typu garderoby, supermodny, dla mnie jest mało praktyczny. Zdecydowanie bardziej wolę sukienki, które są równie urocze i kobiece. Mimo tego uważam, że każda z Nas powinna mieć w swojej szafie choć jeden kombinezon, który z pewnością przyda się na wiele okazji. Kombinezon damski to top połączony ze spodniami o różnej długości. Skusiłam się na motyw kwiatowy z długimi rękawami, który idealnie sprawdził się w wakacyjny wieczór. A jakie jest Wasze zdanie na temat kombinezonów?    













26 komentarzy:

  1. Po pierwsze - cieszę się, że wypoczęłaś.
    Korzystanie z wolnych chwil to wbrew pozorom trudna umiejętność ;)

    a w swoim kombinezonie, Kasiu, wyglądasz świetnie!
    I buty jak do nich dobrałaś!

    Jak dla mnie, to bardzo kobiecy element damskiej garderoby - niczym nie ustępuje sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypoczęłam od bloga, komputera, telefonu, aż się sama dziwię, że dałam radę :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię i mam kilka i choć są mnie praktyczne niż sukienki to uważam, że co najmniej jeden w szafie musi być :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny jest ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoj jest zdecydownaie oblędny
    ja nie mam. bo wole sukienki i nie przekonuje mnie jego niepraktyczność
    ale ostatio jeden mierzyłam.... bardzo mi się podobał i ja w nim
    jednak odłożyłam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podzielasz moje zdanie :)

      Usuń
  5. Fajny ten kombinezon, uśmiech, relaks - czuć, że są wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kombinezon. A szapilki sama miałam kupić, lecz nie było rozmiarówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz zabójcze nogi, pierwsze zdjęcie jest mistrzowskie!
    Ja nie mam żadnego kombinezonu i raczej nie planuję się w takowy zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobają, ale tak jak napisałaś - bardzo niepraktyczne. Sama mam kilka, czaję się wciąż na więcej (: Uwielbiam włoski klimat, a zdjęcia przepiękne.

    >> beauty bevst << klik KONKURS klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kombinezon,mam czarny i bardzo do lubię, jest wygodny☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie. Ja kupiłam tez jeden ale bez rękawkówi na plaży spisał się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekonasz się do kombinezonów, zobaczysz;-))))
    Twój jest szalenie kobiecy, nie jakaś tal rozwleczona popierdółka, tylko ciuch z klasą. I ładny deseń.
    Pozdrawiam
    Ps. Czadowe nocne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) uwierzysz, że zdjęcia robione telefonem :)

      Usuń
  12. Ale Ty masz noooogi!!! Tylko je widzę! Jesteś przezgrabna! I chyba idealna do kombinezonów:D
    Fajny ten Twój! Ja mam podobne zdanie do Twojego - kombinezony są ciekawe, ale mało wygodne;))

    I zazdroszczę wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      a kombinezon jeden mi wystarczy :)

      Usuń
  13. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon jest piękny, ale na Tobie wygląda o niebo lepiej :) :)
    Wyjazdu zazdroszczę, widać, że zrelaksowana i wypoczęta- pięknie wyglądasz :)
    Ja to tylko nad jeziorkiem weekend wypoczywałam, ale zawsze to jakaś odskocznia.... :)

    klik: 27,99$
    mogę liczyć na to samo? :P hihihi

    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. super :) bardzo podobaja mi sie sandalki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny klimat zdjęć <3 A i kombinezon niczego sobie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z tym, że kombinezony nie są praktycznie... owszem, są wygodne, wystarczy dobrać tylko dodatki aby zestaw wyglądał świetnie, tak jak w tym wypadku, jednak schody zaczynają się kiedy trzeba skorzystać z toalety :) pozdrawiam

    xxx

    anna from stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja! :)
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/07/sukienka-czy-kombinezon.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty świetne
    Zapraszamy do nas na fb po-rodzinie
    oraz na bloga
    http://po-rodzinie.blogspot.com/2015/07/spacerek_11.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!