poniedziałek, 27 lipca 2015

Lato w pełni - moje propozycje.

    Lato w pełnej krasie, w pełnej urodzie, rozkwicie, radości, gorącej atmosferze!  Cieszmy się tymi dniami póki jeszcze dni długie. Receptą na upały są ubrania lekkie i przewiewne, odsłaniające nieco ciało. Dlatego dzisiaj zapraszam na kilka letnich propozycji. Który zestaw spakowałybyście do wakacyjnej torby?

zestaw 1
sukienka - tutaj / szpilki - tutaj /  kolczyki - tutaj / torebka - tutaj
 

zestaw 2
bluzka - tutaj / spodenki - tutaj /   sandały - tutaj / naszyjnik - tutaj

zestaw 3
spódnica - tutaj / szpilki - tutaj / top - tutaj
zestaw 4
kombinezon - tutaj / szpilki - tutaj /  kolczyki - tutaj
zestaw 5
narzutka - tutaj/ spodenki - tutaj / top - tutaj 

16 komentarzy:

  1. W tym roku zadnych , trekkingowe buty i jeansy ;);) dominowały :)
    No wszystko zależy od kierunku ;);)
    Ale ładne te ubrania , podoba mi sie zwłaszcza spódnica z 3 propozycji

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam w kilka linków,, poklikasz u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie całościowo żaden zestaw mnie nie urzekł ale gdybym mogła powymieniać rzeczy z każdego zestawu to myślę, ze coś bym sobie wybrała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, aż trudno byłoby się zadecydować na jedną :) Shein mają fajne ciuszki, urozmaicone, ja jestem z nich zadowolona :)
    biala sukienka w piórka- 15,99$, żółta bluzka 8,99$, czerwony kombinezon 18$


    Kochana leć do Mohito, może jeszcze gdzieś tam czeka na ciebie... :) hehe

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. the first dress with feathers is fabulous! nice picks!

    better than yesterday

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawy, ale to pierwsza sukienka skradła moje serce :) połączenie bieli z takimi kolorami to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdej ze stylizacji jest coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :) Czarne szorty są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!