czwartek, 9 lipca 2015

Mój pomysł na boyfriendy.

spodnie - House / szpilki - Aldo / szelki - HM / zegarek - Deja vu
zdjęcia - Jarek 

     W przerwie między kolejnymi zdjęciami ze słonecznej Italii, zapraszam na "Mój pomysł na boyfriendy".
       O szelkach nie tylko dla Panów pisałam (tutaj), dzisiaj do tej półki dodaje jeszcze spodnie "skradzione z męskiej szafy" i  zaadoptowane do noszenia przez kobiety. Boyfriend jeans to  jeansy za duże, za długie i za luźne. Aby dobrze wyglądać w takich spodniach należy dodać do nich atrybuty kobiecości - najlepiej wysokie szpilki. Głównie łączone z białą koszulą (taki mój wygląd na pewno też zobaczycie), która dodaje im elegancki look. Tym razem jednak założyłam do nich bluzkę w paski i czułam się trochę jak "majtek" na pokładzie. Jak podoba Wam się takie połączenie?


 
 
 
 
  



 
 
 
 

24 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tymi szelkami. :) Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się tło do zdjęć :) Spodnie również świetnie na Tobie leżą :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak!
    właśnie w takim kobiecym, nieco młodzieżowym nawet wydaniu boyfriendy prezentują się - moim zdaniem - najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świetna stylizacja! wyglądasz cudownie! :) a boyfriendy prezentują się wprost idealnie! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    ~zapraszam na mojego bloga,klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie połączyłaś te spodnie:) bardzo podobają mi się szelki:) i Twoj kolor włosów!:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny, trochę marynarski styl! Lubię paski, no i dopasowanie bordowych szelek i szpilek :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia rewelacyjne, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd jeansy i jaki rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  10. You are really beautiful also in this cool outfit!!! Love this combo: boyfriend and heels are a perfect mix! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że szelek trochę nie doceniamy, a potrafią fajnie podkręcić wygląd. Szpilki tak jak piszesz przy boyfrendach mus :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szelki są świetne ;) Szpilki genialnie wyglądają przy tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love your blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome photos!! Love your look

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te zdjęcia :*
    Świetna stylizacja :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne połączenie, ciekawa jestem jednak tego z koszulą :) szaleję za boyfriendami, lae nigdzie jeszcze nie znalazłam idelanych dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie w nich wyglądasz!!! Cały zestaw super wymodziłaś! A szpile dodały pazura na maxa!!!:D
    Ja tych portek się boję... Chyba jestem do nich za niska;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świętne buty http://po-rodzinie.blogspot.com/2015/07/spacerek_11.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteśmy na fb Zapraszamy po-rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Jeansy, szelki i paseczki na bluzce to zestaw idealny, nadal kobiecy ale z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this look very much and high hells are the perfect addition. I always wear my boyfriend jeans with suspenders because this gives them an exciting touch. But I then I just wear suspenders without a belt.
    Natasha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!