niedziela, 19 lipca 2015

Ogrodniczka w Arboretum.

marynarka - tutaj / zegarek - tutaj / ogrodniczki, kapelusz - Stradivarius / botki - CCC
zdjęcia - Cezary / plener - Arboretum w Wojsławicach

    Moja ostatnia stylizacja boyfriendy bardzo przypadła Wam do gustu, więc idąc tym tropem stworzyłam kolejny zestaw z jeansami w roli głównej. Tym razem denimowy look to ogrodniczki z krótkimi nogawkami, uzupełnione klasyczną, białą marynarką, która nadała kobiecości całemu wyglądowi. Nie było mi dane nosić tego typu spodni w dzieciństwie, więc teraz to nadrabiam :). Mogłam się w nich poczuć trochę jak mała dziewczynka.
    Piękna sceneria filii ogrodu botanicznego w Wojsławicach, niedaleko Wrocławia okazała się idealna do zdjęć.














12 komentarzy:

  1. Miejsce na pewno wyjątkowe bo wygląda wspaniale na zdjęciach, a stylizacja achh ogrodniczki wracają!! rewelacja :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle razy się tam wybierałam i wciąż nie mogę dotrzeć :) Bardzo fajne ogrodniczki, ostatnio ulubiona część garderoby mojej Karoli. Kapelusz wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne te ogrodniczki!
    w ogóle całość jest bardzo fajna!
    taka dziewczęca, letnia!
    i lekka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super stylizacja i piękne miejsce :) Pozdrawiam

    http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja ;) przepiękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz uroczo, kolor Twoich włosów pięknie kontrastuje z takimi delikatnymi kolorami ubrań :) pasują Ci takie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W niebieskim Ci do twarzy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!