piątek, 14 sierpnia 2015

Happiness.

naszyjnik - Happiness Boutique / spódnica - Top Secret / bluzka - New Look / bransoletki - My Little Things
zdjęcia - Edyta Cygan

Od czego zależy nasze szczęście? 
    Zabrzmi to dość banalnie ale od nas samych! Szczęście zależy od naszych myśli, jest stanem ducha, w którym odczuwamy coś w rodzaju "euforii".  Jest to stan trudny do opisania  i nie jednoznaczny. Każdy odczuwa go na swój sposób. Wiele osób odczuwa szczęście, ale tego nie zauważa, bądź nie chce zauważyć. Nie wszyscy też potrafią to szczęście okazywać, a tym bardziej się nim dzielić. Znika ono też często w skutek "nie cieszenia się nim". Czemu większość z nas nie doświadcza tego uczucia? Odpowiedź jest prosta, ponieważ to wspaniałe uczucie jest przykryte przez negatywne uczucia i emocje, takie jak: poczucie winy, wstydu, bezsilności, żalu, strachu, złości, dumy. Uwolnij je, a doświadczysz ciągłego stanu szczęścia.
A Ty Drogi czytelniku jesteś szczęśliwy?


       A na zdjęciach mój ostatni łup z wyprzedaży - urocza, zwiewna spódnica z Top Secret. Sandałki, delikatna bluzeczka idealnie sprawdziły się w upalny dzień, a bardzo efektowny naszyjnik uzupełnił resztę stylizacji. 














Zapraszam - tutaj

18 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje !!!! :)
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódnica ! miło tutaj, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, czy jestem. Staram sie byc szzczesliwa i nie robic nic wbrew sobie bo to przybliza mnie do pelni szczescia ale ciezko jest mi powiedziec w 100%. Jestem szczesliwa gdy nie musze sie o nic martwic, kiedy mam spokoj i sie nie denerwuje a żadko jestem w pełni spokojna wiec chyba nie jestem w pełni szczesliwa ale z drugiej strony spełniam się w sowim zyciu i robie to , co lubie wiec moze? Ciekie pytanie zadałaś xd slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz w swoje szczęście :*
      pozdrawiam
      K

      Usuń
  4. Bardzo ładne połączenie


    Mój ostatni wpis na blogu: Stylowa bateria wannowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! :) A miejsce do zdjęć - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, szczęście to w dużej mierze dzieło nas samych. Czasami po prostu nie chce się tego przyjąć do wiadomości, bo wygodniej niż działaś jest narzekać;-)
    A dzisiejszy look kolorystycznie jest stworzony dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, niestety narzekanie to nasz sport narodowy :)
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  7. Hej, Bardzo ładna stylizacja, uwielbiaam pastelowe kolory, jednak nie każdemu one pasują. Uwilebiam maxi spódnicy bo są zwiewne i U mnie nowy post z letnimi zestawami, zaapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśćie dla każdego oznacza coś absolutnie innego, czasem wręcz niezrozumiałego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną, zadbaną kobietą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespecjalnie podobają mi się takie duże naszyjniki, ale strasznie podoba mi się Twój lakier do paznokci - jaki to odcień? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na nowości u ciebie, u mnie nowy post o bluzkach ala spaghetii,zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie współgra spódnica z bluzką - kolory są cudowne!
    Zapraszam do mnie - świeży post a w nim moje sposoby na efektywne ćwiczenia - http://www.nellyyx.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Kasia! I'm a really lover oh Happiness Boutique. Congratulations for your choice: that necklace is really amazing. Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! A co do tematu głównego, to swoje szczęście doceniamy w pełni dopiero po fakcie, gdy już opadnie kurtynka z codziennych wstydów i zahamowań. Będąc w środku swojego szczęścia rzadko jest się zupełnie szczęśliwym!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!