poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Keep Calm and Love Handmade.

bransoletki, naszyjnik - Keep Calm and Love Handmade / zegarek - Deja vu
zdjęcia - Jarek 4models.pl


      Oczywistym połączeniem kolorystycznym jest dla mnie fiolet i zieleń. Dlatego tym razem nie mogło być inaczej - strój dobrałam do oryginalnej biżuterii, którą znajdziecie u Weroniki z Keep Calm and Love Handmade. Ja kocham "handmade", a Wy podzielacie moją miłość?
     Dajcie znać czy macie chęć na takie cudeńka, zorganizuję rozdanie dla Was :).












19 komentarzy:

  1. Świetny zestawik! ;) Do twarzy Ci w zielonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie Rudej w zieleniach , a fiolet ?! Tylko w takim zestawie kolorystycznym kupuje :) piekna jesteś Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudy ładny kolor, ale w tym odcieniu za bardzo kojarzy mi się z panią Stokrotką heh :( Zestawienie bardzo ładne. No ja bym tylko buty na taki pomarańcz zmieniła, ale taki bardziej matowy niż jaskrawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaale Ci ładnie w tej zielonej tonacji, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziewczyno! Ty wyglądasz jak licealistka! No no. Bardzo podobają mi się bransoletki. I Ty w tej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam Ci już we uwielbiam Twój kolor włosów? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiłam Ci już we uwielbiam Twój kolor włosów? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłam Ci już we uwielbiam Twój kolor włosów? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że podzielam! :) Kasiu, śliczny zestaw, ta krata koszuli jest rewelacyjna! :) a biżuteria jest super!
    jak miło było Cie dzisiaj spotkać! Buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia było mi szalenie miło! mam nadzieje ze jeszcze wpadniemy na siebie :)
      bużka

      Usuń
  10. bardzo ładnie Ci w zielonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zieleń i fiolet cudnie kontrastuje z rudością włosów. fajnie, że coraz więcej zieleni pojawia się na blogach, wyglądasz w niej cudnie :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie i trochę kontrastuje z Twoimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!