sobota, 8 sierpnia 2015

Letnie wyprzedaże 2015.

      Szał ciał, ceny lecą w dół tak samo kurczą się fundusze. Na szczęście wyprzedaże dobiegają końca i coraz trudniej znaleźć coś ciekawego w moim rozmiarze. 

     Zapraszam na moje łupy wakacyjne i wyprzedażowe. Pochwalicie się co Wam udało się kupić na letnich zniżkach.


sandałki - New Look % 40zł / spódnica - Stradivarius %30zł


 buty sportowe - S.Oliver / spodenki - Orsay %40zł / bluzka - Stradivarius %20zł

naszyjnik - Stradivarius % 15zł /spódnica - Mohito % 40zł / bluzka - Reserved %30zł

kapelusz - Stradivarius % 20zł / sweter - Reserved  % 30zł / spodnie - Stradivarius - % 45zł

7 komentarzy:

  1. :):) kolorowo :) czekamy na odsłony

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy udało Ci się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś specjalnie nie nastawiałam się na wyprzedaż. Wczoraj przypadkowo zaglądnęłam do Zary. Końcówka wyprzedaży , minimalne ceny no i pokupiłam trochę ciuchów, 2 spódniczki, spodnie, dwie bluzki i dwa sweterki. Chyba jednak przesadziłam... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi w tym roku kompletnie nie chce sie latac po sklepach :( buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. super buty, własnie takich szukam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!