niedziela, 2 sierpnia 2015

Summery of July.

     Z powodu mojego urlopu  i odpoczynku od wszystkiego - od bloga również - w miesiącu czerwcu zabrakło podsumowania. Dzisiaj wracam do tej tradycji i zapraszam na podsumowanie lipca.


     Wakacje we Włoszech były wyjątkowo udane... Szkoda, że zawsze tak szybko się kończą.



Znajdź różnice :)





      Wypad do Arboretum zaowocował czereśniami w kapeluszu - ten wpis już niebawem na blogu.


 

   Chciałabym Wam także polecić film " Z dała od zgiełku", na który wybrałam się z koleżanka. Jest to ekranizacja klasycznej powieści dziewiętnastowiecznego pisarza, Thomasa Hardy'ego, to historia Bathsheby Everdene (Carey Mulligan) - kobiety, która dziedziczy farmę po wuju. Piękny film : angielski krajobraz, kostiumy, ludowa muzyka i tańce, ciekawy wątek miłosny. Polecam, szczególnie dla romantycznych kobiet :). Z kina wyszłam z przekonaniem, że nie zawsze opłaca się być w pełni niezależną kobietą...

 
     
     Natomiast miesiąc zakończył się wyjątkowym koncertem SKUBAS, JULIA MARCELL i XXANAXX " Spragnieni Lata"...
Świetna muza, wyborowo towarzystwo i cydr!
 

 

13 komentarzy:

  1. widzę, że wybawiłaś się, wyczilałtowałaś i nazwiedzałaś za wszystkie czasy :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjecia:) Włochy są urocze, ale mnie Wenecja zabiła ilością kilometrów jakie przeszliśmy tam na pieszo:-p

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta maksi sukienka *.*

    zapraszam do odwiedzenia mojej strony :) http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam chętkę na ten film! Teraz go sobie obejrzę:)))
    Kobaltowa kiecka wymiata!!! Przecudnie w niej wyglądałaś! I ekstra wakacje miałaś! Nigdy nie byłam we Włoszech...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia !!! <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie obejrzeć "Z dala od zgiełku", zwiastun mnie bardzo zaciekawił a Twoje polecenie utwierdziło w przekonaniu że będzie to dobrze spędzony czas:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wakacje, widać że wypoczełaś! A kolor sukienki to mój ulubiony - pięny kobalt!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. te zdjęcia w kobaltowej sukience na schodach, gdzie otaczają Cię roślinki, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!