środa, 23 września 2015

Autumn time - wishlist.

Z okazji pierwszego dnia jesieni dzisiaj mam dla Was moją listę "zakupowych życzeń".
Możecie mi zarzucić monotematyczność ale co ja na to poradzę, że lubię sukienki :)... Uwielbiam je nosić o każdej porze roku, często wybieram te kobiece kreacje w odcieniach błękitu, zieleni i beżu.
Poniżej moje wczesnojesienne propozycje zestawów modowych. Serdecznie zapraszam.

zestaw nr 1
sukienka - tutaj / naszyjnik - tutaj / buty - tutaj

zestaw nr 2
sukienka - tutaj / torebka - tutaj /  naszyjnik - tutaj

zestaw nr 3
sukienka - tutaj / buty - tutaj / naszyjnik - tutaj


zestaw nr 4
sukienka - tutaj /   bransoletka - tutaj / buty - tutaj
zestaw nr 5
sukienka - tutaj / naszyjnik - tutaj / buty - tutaj

7 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się zestaw nr 4:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw nr 1 podoba mi się najbardziej, tylko naszyjnik bym zamieniła na jakiś delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw drugi jest świetny ;) bardzo podoba mi się Twój blog, na pewno będę tu zaglądała :)

    Pozdrawiam


    pistachiocoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw 3 jest moim faworytem! ;) Ale wszystko jest śliczne.
    Dodajemy do ulubionych i zapraszamy do siebie http://justmakeyourstyle.blogspot.com/
    Pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super :)

    Mój ostatni post: Skąd się wzięła nazwa Osram.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!