wtorek, 8 września 2015

Różana czarna midi.

spódnica - tutaj / zegarek - Deja vu / szpilki - Kazar
zdjęcia - Edyta Cygan


      W mojej szafie zagościła kolejna spódnica midi. Długość spódnicy sięgająca znacznie poniżej linii kolan to doskonałe rozwiązanie dla każdej pani, która nie lubi ani długości mini, ani maksi. Ja lubię wszystkie długości, więc w takiej także czuję się doskonale. Kreacja urzeka również niezwykłym różanym deseniem i idealnie nadaje się na nadchodzące chłodniejsze dni. 









 

14 komentarzy:

  1. Kochana, widzę, że mamy tę samą spódnicę. :D Super zestaw i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek włosów. a spódnica bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta spódnica!
    Pięknie wyglądasz, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna spódnica! Ale równie cudna bluzeczka!!! Śliczny, romantyczny zestaw... Bardzo Ci w nim ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna spódnica. pasuje Ci
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódnica, powtorze sie ze Ci pasuie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ukochałam sobie tego typu spódnice :)

    https://www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku :) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo :)
    Twój blog dla mnie jest na prawdę bardzo wartościowy :)
    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca :)

    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo, bardzo dziękuję za tak miły komentarz! Dodaję mi skrzydeł i cieszy bardzo, gdy nadchodzą mnie chwile zwątpienia czy trwać w tym nadal...
      Pozdrawiam gorąco
      Kasia

      Usuń
  9. Wzór na spódnicy i krój bluzki idealnie do siebie pasują W takich klimatach jest Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Kasia! Elegant as always....your skirt is a dream! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór na spódnicy od razu rzuca się w oczy i przyciąga uwagę. Wyglądasz fenomenalnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!