środa, 30 września 2015

Summary of September.


     O tym, że marzy mi się Barcelona pisałam tutaj. Jak każdemu wiadomo marzenia są po to żeby je spełniać, więc na początku września kupując ostatni bilet na samolot, poleciałam z siedmioma wspaniałymi kobietkami na kilka dni do tego wspaniałego miasta. Szykuję osobny wpis poświęcony tej wyprawie, więc dzisiaj tylko tyle na ten temat.






 

     Długo oczekiwana sesja nie tylko mi bardzo przypadła do gustu. Dziękuję Wam za miłe komentarze - faktycznie czułam się wtedy jak księżniczka.


      
     Kolejnym małym sukcesem miesiąca września był wpis z  różaną midi , która na pewno będzie jeszcze wykorzystana podczas jesiennych sesji.


A zielona koronka przyda się na jesienne wieczorne wyjścia.


Kilka październikowych zapowiedzi. 





      Ostatni weekend września spędziłam bardzo intensywnie. Byłam na pokazie kaskaderskim gdzie pierwszy raz na żywo miałam okazję oglądać skoki  i akrobacje na motocyklu, jazdę samochodem na dwóch kółkach i wiele innych niebezpiecznych scen. Niestety zdjęć z tego pokazu nie posiadam, więc musicie uwierzyć mi na słowo, że było to niepowtarzalne widowisko.

  
       Miałam też przyjemność w kameralnym towarzystwie przepłynąć się Guciem po Odrze. Wrocław widziany z innej perspektywy ponownie mnie zachwycił.
 



     A na koniec inspiracja kulinarna. Przypadkiem trafiłam na jedyny w Polsce street food z baozi oraz wyśmienite zupy świata. Zaintrygowało mnie menu na tablicy więc postanowiłam zaryzykować i spróbować tych specjałów. Nie rozczarowałam się Pan.puh i zupy uraczył mnie baozi z krewetkami i selerem naciowym oraz portugalską zupą caldo verde z jarmużem. Polecam.
  
W Motylej Nodze delektowałam się piwem wiśniowym, pyycha!

15 komentarzy:

  1. Zdjęcie w wianku - przegenialne! Uwielbiam wianki :)
    a to pierwsze zdjęcie z sesji z zamku - gdzie się tak cudnie, spontanicznie śmiejesz - niesamowite, fotograf idealnie uchwycił moment - z tego zdjęcia aż bije pozytywna energia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miesiąc pełen wrażeń :) Super!!! Życzę Tobie aby w kolejnych miesiącach spełniały się Twoje kolejne marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zazdroszczę podróży :) Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    Z ubrań najbardziej mi się podoba zielona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, nie muszę chyba pisać jaki cudowny klimat ma Barcelona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyjesz intensywnie kochana :-) miałaś piękny wrzesień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żyjesz intensywnie kochana :-) miałaś piękny wrzesień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia i TY!!!
    To księżniczkowe w trampkach najlepsze!!! A zielonej sukienki szczerze zazdroszczę!!!
    Ale się działo u Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę wycieczki do Barcelony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice recap Kasia! You are beautiful in all these photos!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!