niedziela, 20 września 2015

Green one.

sukienka - tutaj / zdjęcia - Cezary

Zielono mi i spokojnie.
Zielono mi, bo dłonie masz jak konwalie.
Noc pachnie nam jak ten młody las,
popielaty, pełen mgły.
A w ciszy leśnej tylko ja i ty.
A pogoda rozśpiewana,

Zielono mi, jak w niedzielę.
Najmilszy mój, dziękuję ci za tę zieleń.
Zielono mi, bo ty właśnie ty,
w noc i we dnie mi się śnisz
i jesteś moją ciszą w czasie złym.

Zielono mi, szmaragdowo,
gdy twoja dłoń przy mojej śpi, niby owoc.
Zielono mi, bo ty, właśnie ty
w noc i we dnie mi się śnisz
i jesteś moją ciszą w mieście złym.








18 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię w zieleni!
    Piękna sukienka i piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieloności i rudości to chyba najlepszy duet! I do tego ta różowa szminka... też lubię takiej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najbardziej pasujący do Ciebie kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najbardziej pasujący do Ciebie kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, pasują CI takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukiena idealnie się komponuje z Twoimi kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń Cie lubi ! Piękna sesja

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie takiej zieleni i takich włosów to moje ulubione połączenie! wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zieleń - pełna nadziei :-) pozdrawiam MUSZKA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zieleń cudownie komponuje się z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna sukienka, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony w zestawieniu z Twoim typem urody to odważna decyzja - super!

    Zapraszam do mnie: http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna sukienka!!!! I jaka piękna Ty w niej Kasiu!!!! Szczena opada i już!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci w zielonym kolorku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!