piątek, 23 października 2015

Country girl.

kurtka - tutaj 
zdjęcia - Edyta / miejsce - Bar Barbara ESK 2016

        Dzisiaj zapraszam Was do baru Barbara, który prezentuje nową odsłonę jako siedziba Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Dla niewtajemniczonych to właśnie Wrocław został wybrany przez Unię Europejską i zdobył zaszczyt reprezentowania w ciągu jednego roku życia kulturalnego miasta, całego regionu i państwa. Ten czas wypełniony będzie festiwalami, koncertami i  innymi przedsięwzięciami artystyczno - kulturalnymi. Wrocław w Europie to jedno z 50 miast o podobnej skali pod względem liczby ludności i poziomu rozwoju gospodarczego. Nie należymy do grupy liderów ale mam nadzieję, że skupimy na sobie uwagę całej Europy. Czekam na to wydarzenie i jestem dumna z tego miasta, cieszę się bardzo, że osiedliłam się tutaj po studiach.

          Na koniec jedno słowo o prezentowanej stylizacji.
Kurteczka, którą znajdziecie tutaj skradła moje serce, gdyż do tej pory nie miałam frędzli w swojej szafie. Jestem ciekawa jak podoba Wam się mój "country look"?
       Udanego weekendu Wam życzę, pamiętajcie, że śpimy dłużej z soboty na niedziele!














8 komentarzy:

  1. Świetną masz tę kurtkę, Kasiu!
    i jak Ci zazdroszczę tego, że możesz zakręcić włosy w takie ładne loki!
    cudownie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się najbardziej podobają buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest to mój styl, ale podoba mi się ogólnie ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!! Genialnie wyglądasz!! W tym kapeluszu bardzo Ci do twarzy!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Uwielbiam klimaty country :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!