poniedziałek, 12 października 2015

Indiana Jones w damskim wydaniu.

sukienka - tutaj / koszula - Reserved/ buty - CCC
zdjęcia - Edyta


    Chociaż do Harrisona Forda mi daleko, przedstawiam Wam dzisiaj Indiana Jones w damskim wydaniu. Takie właśnie skojarzenia pojawiły się w mojej głowie jak tylko  założyłam kapelusz i zaczęłam przeskakiwać przez barierki w parku. Mam nadzieje, że tak jak ja spojrzycie na ten tytuł z przymrużeniem oka....

     A tymczasem sezon na " ja pier****  jak zimno" STANOWCZO uważam za otwarty. Jakby tego było mało ponoć jutro ma padać śnieg :). Gdzie piękna złota jesień ja się pytam...  Na zdjęciach mam jeszcze letnie koturny ale obiecuje, że to już ostatnie takie zdjęcia w tym sezonie. Teraz w ruch pójdą czapki, szaliki, kozaki i płaszcze. Chyba, że pogoda znowu spłata nam figla...











13 komentarzy:

  1. No, u mnie to już nawet dzisiaj napadało ;P Pięć centymetrów jak nie lepiej ;P I dwie godziny do pracy jechałam ;P Bo zima zaskoczyła drogowców ;P

    Więc póki co ja swoje kapelusze zamieniłam na czapkę z pomponem ;P


    Uroczo wyglądasz w kapelutku.
    I nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tego, że tak ładnie wyglądasz w niebieskim kapeluszu - i że w ogóle udało Ci się go upolować!

    Inne niż czarne są przecież w sklepach rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula założona na sukienkę to fajny pomysł. Zupełnie zmienia to jej charakter :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Bardzo jest fajny ten pomysł z koszulą na sukienkę oraz pięknie dobrałaś kolory. Ładnie do tego komponował by się jakiś naszyjnik z kamieni naturalnych. Ja strasznie uwielbiam naszyjniki lub bransoletki, zwłaszcza jak są ręcznie robione. Ja swoją biżuterię w swoim ulubionym sklepie internetowym, mają tam ładną biżuterię wykonaną wieloma technikami z użyciem orgonitów i kamienni naturalnych. Na ich stronie znajdziesz także breloki, orgonity, mandale, kamienie naturalne itp. Jakbyś chciała zobaczyć orgonity lub jakąś autorską biżuterię to zostawiam tobie linka http://www.magicstones.co Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuję takiego Indianę:)))
    Świetnie się prezentujesz, super kolory i fajny patent z koszulą (tez tak lubię robić;)).
    Aż lata mi się chce, bo za oknem ciapa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w weekend ma byc do 15 stopni, może jednak jeszcze założysz te koturny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już wymyślam ciepło jesienną stylówkę :)

      Usuń
  6. Urzekł mnie twój nagłówek :) hehe .. bardzo pozytywny cytat
    co do stylizacji - nie przypuszczałam że te dwa kolory mogą do siebie tak pasować ^-^
    super

    Za kliknięcie w link i podanie ceny w komentarzu pod postem odwdzięczam się obserwacją !! :D
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory - bardzo Ci pasują!
    Co do zimna - fakt! Masakra! A ja mieszkam nad morzem, więc teoretycznie powinno być cieplej...
    generalnie mam wrażenie, że ostatnimi czasy często jest tak, że pory roku wariują - i np. zaraz po lecie praktycznie nie ma jesieni, tylko przychodzi zima :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda wariuje, ostatnio zaciekawiło mnie co się dzieje z liśćmi na drzewach - część jest zielonych jeszcze a inne już całkiem uschłe...

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!