środa, 21 października 2015

Orzeźwiający peeling - maska.


        Dzisiaj przedstawiam Wam mojego ulubieńca wśród peelingów.  Jest to Tołpa, Eco Spa, Witalność, Orzeźwiający peeling - maska, intensywnie odnawiający ciało. Zużyłam już połowę opakowania i  jestem w tym produkcie zakochana. Zapach jest silny, wyrazisty, trawa cytrynowa i werbena - orzeźwia, energetyzuje, usuwa zmęczenie. Nawilża i dobrze ściera. Jest w nim coś niesamowicie pociągającego i naturalnego, że chciałabym go sobie aplikować codziennie. A jaki jest Wasz ulubiony peeling?


5 komentarzy:

  1. Lubię dobrze ścierające drobinki w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tego nie znam, muszę się rozejrzeć, gdzie go można kupić, miałam serum antycellulitowe z Tołpy i byłam zadowolona. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam ten peeling uwielbiam. Kupiła go głownie ze względu na ciekawe połączenie trawy cytrynowej i werbeny. Nie zawiodłam się, ma fajną konsystencję i zapach. Również jestem od niego uzależniona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!