środa, 28 października 2015

Szpilka.

kardigan - tutaj / zegarek - Deja vu
zdjęcia - Edyta
 miejsce - Szpilka


      Tym razem miałyśmy przyjemność zrobić sesje w Szpilce. Bardzo inspirujące wnętrze, które daje możliwość rozwijania swojego hobby. Tylko w Szpilce można spróbować światowej kuchni i jednocześnie wziąć udział w warsztatach projektowania i szycia. Ja nie miałam przyjemności gościć na takim wydarzeniu, gdyż uważam, że do szycia mam dwie lewe ręce. Jednak szczerze zapraszam do tego wnętrza, nie tylko miłośników maszyn do szycia :). 
       Na zdjęciach ja w dwóch wersjach - prywatnej i służbowej, a narzutka, którą znajdziecie tutaj pasuję do obu. 















14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa miejscówka. Tak samo ciekawe są oba zestawy. Masz rację narzutka pasuje do obu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja służbowa ujmuje mnie chyba bardziej!
    Ale w obydwu Ci do twarzy!
    ślicznie wyglądasz, bardzo promiennie!

    A miejsce fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) włosy bardzo pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja ze spódnicą wygląda o wiele ciekawiej. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja ze spódnicą wygląda o wiele ciekawiej. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 zestaw piękny, bardzo spodobała mi się spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw ze spódnicą mega kobieco i sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobasz mi się w obu wersjach! I szpilkowej, i nie:))
    A wiesz, że mam prawie identyczną kieckę?! Tylko maxi!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz boską spódnicę! Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz Kasiu, nie wiedziałam, że mamy takie fajne miejsce, musisz mnie kędyś tam zabrać ;D wersja służbowa jest fantastyczna! a tej prywatnej też niczego nie brakuje :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice choice my dear! My favorite is with skirt!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. hej bardzo fajna jesienna stylizacja.Uwielbiam takie połączenia kolorów. mega kobieco i z klasa.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, klasycznie i elegancko pzdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!