poniedziałek, 23 listopada 2015

Biały puchacz.

sweter- tutaj / spódnica - Reserved / kozaki - Lasocki
zdjęcia - Edyta

      Pogoda ostatnio płata mi figle. Na szczęście tym razem byłam przygotowana na deszcz. Po drodze próbowałam jeszcze zaklinać aurę, jednak dopiero pod koniec sesji słońce zaczęło przebijać się przez chmury. Ale nie zamierzam narzekać - zawsze może być gorzej ;).
      Tym razem główną rolę w zestawie gra biały puchacz. Sweter, który znajdziecie tutaj bardzo przypadł mi do gustu. Ubrania z tego typu sklepów nie zawsze są dobre jakościowo ale z tego zamówienia jestem wyjątkowo zadowolona.  Góra swetra jest pięknie ozdobiona koronką, dzięki temu nie potrzebna jest dodatkowa biżuteria. 
Udanego tygodnia!








19 komentarzy:

  1. śliczny outfit tylko nie za zimno Ci? Ja bym zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimno zimno , szybko ub9erałam kurtkę z powrotem :)

      Usuń
    2. takie poświęcenia się docenia !
      świetna spódniczka ! jeans wraca do łask :)
      zachęcam do zaobserwowania hivivien.blogspot.com

      Usuń
    3. A facet gdzie?! Powinien zareagować na zmarzniętą niewiastę i rozgrzać!

      Usuń
    4. W tym przypadku facet nie jest mi potrzebny ;)

      Usuń
  2. ŚLICZNE ZDJĘCIA. LUBIĘ cIĘ W TAKICH ZESTAWIENIACH!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zdjęcia z parasolem :D fajnie, że pomyślałaś o tym. Bardzo ładnie ci w tych kolorach ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda, podoba mi się, klik - 22,63 :*

    Mogłabym prosić o rewanż ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek ładnie komponuje się z jasnym odcieniem dżinsu. Brązowa torba i buty idealnie dopełniają to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!
    Ta rudość (karmelowość?) torebki i butów wspaniale kontrastuje z bielą!
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten puchacz!!! Bardzo romantyczny! Jak Królewna Śnieżka w nim wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie sweterki! Pozdrawiam i zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)
    Sweterek genialny, zwłaszcza to prześwitywanie na ramionach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, a sweterek wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny puchacz!! Uroczo wyglądasz i fotki niesamowicie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!