środa, 18 listopada 2015

Blue hearts.

koszula - C&A / spodnie - New Yorker / bluzka - SWAP
zdjęcia - Mariusz


     Dzisiaj mam ochotę zabawić się w Pogodynkę. Moje serce nabrało koloru niebieskiego, ale nie jest lodowate. Myślę, że to za sprawą motywu na bluzce i aktualnej pogody... Jest zimno ale mimo wszystko tegoroczny listopad tak jak trzy poprzednie jest wyjątkowo ciepły. Czy taka dziwna pogoda zapowiada uderzenie zimy rodem z Syberii. Czas pokaże - w ubiegłych latach po bardzo ciepłym listopadzie nadszedł wyjątkowo zimny i śnieżny grudzień, zaś rok później po niezbyt ciepłym listopadzie zameldował się nadzwyczaj ciepły grudzień. Ubiegłoroczny bardzo ciepły listopad był z kolei zapowiedzią łagodnej zimy. Ja na pewno nie będę narzekać jeśli zima będzie łagodna :)A Wy jaką przewidujecie pogodę?
   
       Piękny i okazały budynek stanął w centrum Wrocławia - idealny plener do zdjęć. Odgadniecie gdzie zrobione były zdjęcia?








11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka ☺ Nawet nie mów głośno o żadnej surowej zimie. Liczę na przyjemną i łagodną ☺
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że gdyby zima miała nadciągać sroga, to już byśmy jej zapowiedź od czasu do czasu widzieli - a tu dopiero mżawki jak we wrześniu zwykle ;P
    Także ja przewiduję ciepłą i mało upierdliwą zimę ;P

    bardzo fajne zdjęcia - tak młodziutko na nich wyglądasz!
    tak miejsko bardzo :)

    I super koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mar ja nie wyglądam młodziutko ja jestem młoda ;) duchem :)))

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Że Wrocławiu jest mnóstwo fajnych miejsc na zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw. Że Wrocławiu jest mnóstwo fajnych miejsc na zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, świetny zestaw, piękne tło zdjęć, bardzo ładnie Ci w takiej kolorystyce, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! szczerze mówiąc rzadko zakładam białe spodnie, ale Tobie one bardzo pasują :)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale ci pasuje ten kolor :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, zupełnie inna niż większość co się widuje podczas jesieni, sporo jest podobnych do siebie, w typowo jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :)
    zapraszam do mnie caroolineeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!