wtorek, 10 listopada 2015

Gotowa na zimę.

kamizelka - SWAP / spódnica - Reserved
zdjęcia - Edyta

       Dzisiaj główną rolę mojej stylizacji gra futrzak. Zdobyłam go podczas ostatniej wymiany ubraniowej i bardzo polubiłam. Dobrałam do niego spódnicę, którą upolowałam na wyprzedażach i razem stworzyli duet idealny :). 

        Jutro świętujemy, nie idziemy do pracy. Jak pisałam Wam w ostatnią sobotę - uwielbiam wolne dni przede wszystkim dlatego, że nic nie muszę. Nie muszę zrywać się skoro świt, w pośpiechu szykować się i wybiegać z domu.  Dlatego jutro planuję się wyspać i mimo brzydkiej pogody wyjść z domu. Jak pewnie większość wrocławian chciałabym wybrać się do kina na nowego Bonda. Widzieliście już film? Polecacie? 
        Miło mi będzie jak zdradźcie mi swoje plany na Święto Niepodległości. Miłego! :)










12 komentarzy:

  1. Świetna sesyjka! Kochana, ślicznie wyglądasz w takich kolorkach i cudną masz tą futrzaną kamizelkę ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wróciłam z kina. Bond jak zwykle najlepszy, ale opening bije wszystko na głowę.Przy piosence Sama Smitha miałam ciary!!! Polecam Ci Kasiu ten film.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zdjęcia! Super spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że z tą gotowością na zimę, to idzie o czerwień - bo chyba czerwony najbardziej kojarzy się z zimą.
    I Świętami!
    Takie mam odczucia po moich ostatnich spacerach po galeriach handlowych ;P
    Wszędzie czerwone swetry, czapki i kapcie! Opatrzone napisami "For Christmas" i innymi ;)

    A to o futrzaka idzie ;P
    Zacny jest - łup godny pozazdroszczenia!


    Ja zamierzam się wyspać aż do południa, a potem jadę do rodziców - prosić mamę o pomoc w ufarbowaniu.
    Sama nigdy nie byłam w stanie nauczyć się farbować sobie włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja nawet nie próbowałam sama sobie farbować włosów :)

      a do wpisów świątecznych poczekam do grudnia chociaż faktycznie stylówka może na tak wyglądać :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, takie ostre i te kolorki takie soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, stylizacja no i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :D bardzo fajna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten zestaw. Jestem zakochana w spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta kamizelka pasuje w tym zestawie!! ekstra fotki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!