sobota, 7 listopada 2015

Jajko zapieczone w awokado.


       Sobota to jeden z moich ulubionych dni. Leniwe wstawanie z łóżka, zero pośpiechu, ponaglania. Robię to co chcę a nie to co muszę. Nie przeznaczam całej soboty na domowe obowiązki, wychodzę z założenia, że sprzątanie nie zając - nie ucieknie :). Zaraz po wstaniu rozpieszczam się pysznym śniadaniem, na które nie mam czasu w tygodniu. 
          Dzisiaj proponuję jajko zapieczone w awokado. Nie tylko pyszne i pożywne ale również zdrowe i pełne witamin.
         Potrzebujemy dojrzałego awokado, które przekrawamy na pół i wyjmujemy pestkę. Do środka wbijamy jajko. Przyprawiamy solą i pieprzem i wstawiamy do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika. Pieczemy około 15-20 minut aż białko się zetnie. Dodajemy również inne przyprawy do smaku oraz co tylko dusza zapragnie dla urozmaicenia dania. U mnie pojawiły się kiełki. Pyszne! 
Udanego weekendu. 



7 komentarzy:

  1. Pomysłowe! Może kiedyś wypróbuję, ale na kolację, bo rano zawsze kromeczka z nutellą;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja jeszcze nie wpadłam na taki przepis? Kocham awokado, ale jeszcze nie próbowałam go na ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię soboty, ale wczoraj to przeszłam samą siebie z lenistwem! To wygląda tak smakowicie, ze aż mam ochotę na coś do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z awokado robię tylko guakamole, które uwielbiam. Twoja propozycja wygląda pysznie, muszę wypróbować. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się spotykam z takim przepisem :) prosty, a wygląda super, może kiedyś wypróbuję z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!