piątek, 13 listopada 2015

Konkurs - Stylowy Wrocław.

        Moi Drodzy, drugi raz udało mi się dostać do konkursu na najlepszą stylizację w ramach internetowego etapu konkursu "Stylowy Wrocław i FASHION.WP.PL" organizowanego przez Wrocław Fashion Meeting  - targów i pokazów mody, które odbędą się w dniach 21-22 listopada 2015 roku na Stadionie Wrocław w Klubie Biznesowym.
       Finał konkursu odbędzie się na wybiegu, podczas drugiego dnia Wrocław Fashion na Stadionie Wrocław. Relacja z tego wydarzenia oczywiście pojawi się na blogu.

           Natomiast dzisiaj chciałabym Was prosić o głosy:

Trzeba kliknąć na ZAGŁOSUJ NA NAJLEPSZĄ STYLIZACJĘ! i wybrać z listy Katarzyna Olko - nie wystarczy dać kciuka w górę!:) http://kobieta.wp.pl/pid,17962159,ankiety.html
              Z góry ode mnie Wielka Buźka za pomoc!


9 komentarzy:

  1. Zrobione :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie kamizelki! sama dziś dodałam post z podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam kilka ostatnich stron tego bloga i mam kilka uwag co do stylu ubierania się. Moim zdaniem w kilku propozycjach wyglądasz bardzo dobrze, ale wiele z nich nie podoba mi się. Dobrze wyglądasz zawsze tam, gdzie jest peien minimalizm, brak przesytu, chociaz u Ciebie trudno o to. Podobają mi się te bardziej formalne stroje, stonowane kolory, wygladasz wtedy kobieco, ładnie i poważnie w dobrym tego słowa znaczeniu. Innym razem jest wszystkiego tak dużo, szczególnie koloru, na przykład na 2 ostatnich stylizacjach, ale i wczesniej, jakies dziwne spodnice. Wygladasz wtedy duzo starzej, wg. mnie, mniej poważnie (w sensie trochę głupiutko), brzydziej. Kiedys też się ubierałam bardzo kolorowo, nosiłam wiele dodatków, ale juz jakis czas temu zauwazyłam, ze to jest brzydkie, uwielbiam klasykę, elegancję, minimalizm i w tym kierunku chcę iść. Kolejna sprawa dodatki. Nosisz tego dużo i bardzo tandetne rzeczy, fuj. Ja zostałabym przy zegarku i ew. czyms bardziej wartosciowym, sama wyrzuciłam cały tandetny złom. Stosujesz lakier, często ten turkusowy. Kiedys był naszyjink turkusowy, lakier na 10 paznokciach tez taki. To nie jest elegancja. Jeśli te botki nie są skórzane to lepiej ich nie miec. Do kurtki z frędzlami dobrałas pasek z wielka klamrą, zielony top i to jeszcze z napisami (napisy nie sa fajne, jesli ma sie ponad 14 lat) kapelusz, ktory nie pasował, buty, ktore konkurowały z kutką i pewnie jeszcze jakis tandetny pierscioneczek itd. Az sie prosiło o biały t-shirt, albo czarny top, zero paska, albo cienki, elegancki i zero dodatków, bo miałas fredzle i rude włosy, buty powinny byc mniej widoczne, a głowna rola dla kurtki. Wiecej klasyki, mniej tandety, ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz :) zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!