wtorek, 3 listopada 2015

Sesja na klatce schodowej.

kamizelka - tutaj / bluzka - Promod / zegarek - Deja vu / buty - New Look
zdjęcia - Edyta  


    Aktualnie aura nie sprzyja zdjęciom w plenerze. Jak wychodzę z pracy wita mnie już półmrok, ręce marzną a nos robi się czerwony. Dlatego tym razem przeniosłam się do klatki schodowej, gdzie było w miarę ciepło i jasno. Mam cichą nadzieje, że pogoda nie zawiedzie mnie w weekend i uda mi się zrobić jesienną sesję w parku. A Wy drogie blogerki jak sobie radzicie ze zdjęciami w taką kapryśną pogodę?




 





13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z klatką schodową, podoba mi się Twój zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to jak?
    Robimy zdjęcia na zapas, w słoneczne dni ;P
    I w wolne!
    Bo na mojej klatce schodowej jest zdecydowanie mniej ciekawie ;P

    Super kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W domu sobie strzelam! Ale u mnie, to norma, od początku blogowania;)
    Fajny zestaw! Energetyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zegarek! A połączenie kolorów oszołamiające! <3
    Złocista, kolorowa jesień! ;)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia i bardzo fajny zestaw :)
    masz śliczny uśmiech !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie przyjemne kolory - super.
    U mnie na razie pogoda jest sprzyjająca, może nie w każdy dzień, ale jeszcze nie miałam problemu z fotkami. Najgorszy jest jednak okres zimowy... wówczas fotki częściowo robię w domu, choć nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jak kolorowo :) Super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Color of your pants is really nice Kasia....really nice choice!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze ci powiedzieć ,że masz przeuroczy uśmiech! ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. super połączenie kolorystyczne!! I mnie wkurza ta pogoda... już jedną sesję wywaliłam do kosza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta kamizelka....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!