poniedziałek, 16 listopada 2015

Spotkanie w Clarenie + Power Pure Vit C Line.


        
        Na początku miesiąca miałam zaszczyt uczestniczyć w spotkaniu blogerek organizowanym przez firmę Clarena, producenta kosmetyków profesjonalnych oraz detalicznych. Głównym tematem spotkania była Power Pure Vit C Line, linia ze 100% aktywną i stabilną witaminą C. 
    Zostałyśmy przywitane kieliszkiem szampana i przepysznymi przystawkami. Natomiast dalszą częścią spotkania okazał się wykład - szkolenie na temat linii Power Pure Vit C, przeprowadzone przez mgr Aleksandrę Wysocką. 
      Mnie spotkało dodatkowe wyróżnienie (jako pierwsza podniosłam łapkę w górę;) przekonania się na własnej skórze jak działają te "cudowne" kosmetyki. Dobrowolnie zgodziłam się na zmycie makijażu i oddanie się w ręce profesjonalistki. Moja skóra po peelingu i masce z witaminą C od razu nabrała zdrowszego i rozświetlonego  wyglądu.  
      Końcowym punktem wydarzenia była wycieczka po firmie, dzięki której mogłam poznać proces powstawania produktów. W prezencie dostałam krem ze 100% aktywną witaminą C zamkniętą w ampułce, aby w domowym zaciszu kontynuować dobroczynną kurację witaminą C. Jeśli tak jak ja masz skórę naczynkową i pierwsze zmarszczki to uważam, że Power Cream + 100% vit C jest dla Ciebie :). Serdecznie dziękuję przemiłemu personelowi firmy Clarena za zaproszenie, prezent  i polecam się na przyszłość


         Relacje Clareny z naszego spotkania możecie przeczytać tutaj.














9 komentarzy:

  1. Kasiu, szczerze zazdroszczę, lubię produkty Clareny, kiedyś miałam Golden Vit C, kremy ich mają lekką konsystencję i świetnie się wchłaniają. Z przyjemnością i ja bym uczestniczyła w takim szkoleniu. Pozdrawiam http://babooshka1963.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! It seems a beautiful event Kasia!!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spotkanie :) zazdroszczę wam takiego czegoś :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. o chętnie bym poszła na taki evencik. znam produkty clareny i mogę z czystym sumieniem polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe spotkanie, sama chętnie bym w takim uczestniczyła :) Pozdrawiam

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, zazdroszczę. :) Lubię produkty Clareny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, ale ja Wam zazdroczę tych spotkań blogerek- sama z chęcią poznalabym na żywo wiele z Was, ale niestety w moich okolicahc nikt takich spotkań nie organizuje :/

    super wyglądałaś :) i widać, że spotkanie udane- buźki uśmiechnięte- czego chcieć więcej :)

    i jakie pyszności tam na Was czekaly mmmm :D

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło było gościć nam Cię w naszej siedzibie! :) Mamy nadzieję, że niebawem znów się spotkamy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!