piątek, 27 listopada 2015

Stylowa Kasia w konkursie.



         Dzisiaj wracam do wydarzenia, które miało miejsce w ubiegłą niedzielę. Miałam przyjemność uczestniczyć w konkursie na najlepszą stylizację organizowanego przez Wrocław Fashion Meeting - targów i pokazów mody, które odbyły się w dniach 21-22 listopada 2015 roku na Stadionie Wrocław w Klubie Biznesowym.     Jeśli śledziliście internetowy etap konkursu "Stylowy Wrocław" wiecie, że konkurencja była spora. Internetowego etapu nie udało mi się wygrać - jednak bardzo dziękuję za oddane na mnie głosy :*.
      Finał konkursu odbył się na wybiegu na Stadionie. Znalazłam się wśród trzydziestu pasjonatów tworzenia własnych stylizacji. Tym razem zostałam wybrana do ćwierćfinałowej dziesiątki. Do półfinału nie przeszłam ale za rok znowu spróbuję własnych sił! Udział w konkursie traktowałam jako zabawę i kolejne ciekawe doświadczenie.  Sama obecność na targach sprawiła mi dużą przyjemność - szykuję już dla Was pełną relację z targów.
       Na koniec zagadka dla Was - która stylizacja z pokazanych poniżej wygrała?











 

16 komentarzy:

  1. ale fajne przeżycie, warto w takich eventach brać udział, zawsze człowiek się czegoś dowie, coś przeżyje. Z pokazanych fotek ja stawiałabym na pana, chyba 4 zdjęcie, pan który pokazany jest jako pierwszy. Podoba mi się Twój złoty sweterek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden z panów nie przeszedł nawet do pierwszej 10.

      Usuń
  2. Ta w kwiecistej sukience?! Bo reszta taka dosyć podobna do siebie;) Nie licząc Ciebie, bo wybijałaś się z tłumu tymi portkami i kamizelką:D
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kochana nie trafiłaś. ale ta kwiecista była w finałowej trójce.

      Usuń
  3. Super akcja, świetnie wyglądałaś. A i zauważyłam tez inne znajome blogerki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trzecia stylizacja jest boska, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również znalazła się w pierwszej trójce :)

      Usuń

  5. Kurczę, a ja też chcialam wybrać się na Wrocław Fashion Meeting, ale wtedy organizowane byly również targi ślubne obok galerii dominikanskiej- więc pojechalismy ze znajomymi i na miejscu również z innymi znajomymi jeszcze się spotkalismy i niestety nie bylo mi dane na WFM się wybrać buuu :(
    a szkoda, bo widzę wiele znajomych twarzy, z chęcią poznalabym Was na żywo :) :)

    kochana najważniejsze, że się przelamalas i w ogole wzięlas udzial w tym konkursie, ja bym się chyba nie odwazyla :P hehe dla nas już jesteś wygraną ! :) :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria kochana za rok koniecznie widzimy się na targach! i nawet na udział w konkursie może dasz się namówić. Świetna zabawa!
      buźka

      Usuń
  6. Nie wiem która wygrała ale podoba mi się ta w kwiecistej sukience i kapelutku:) Gratuluję Tobie to napewno było świetne przeżycie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      Zdradzę już Wam, że wygrała blondynka w narzutce w kratkę.

      Usuń
  7. do twarzy Ci z wybiegiem, jesteś śliczna, fajny look zaprezentowałaś! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!