niedziela, 1 listopada 2015

Summary of October



          Kolejny miesiąc za nami, mamy jesień w pełnej krasie. Za chwilę będzie Boże Narodzenie, Sylwester a potem Nowy Rok. Niech ktoś zatrzyma ten czas :). Wróciłam niedawno z trasy - odwiedzałam groby moich bliskich i w tym wyjątkowym dniu zapraszam Was na szybkie podsumowanie miesiąca. 

Dziękuję Barbarze za możliwość zrobienia sesji "Country Girl".

A po zdjęciach w pełni zasłużone ciacho :).


      W październiku miałam przyjemność odwiedzić Narodowe Forum Muzyki. Pierwszy raz podczas jubileuszowego koncertu Neo-Nówki i Żarówek. Gdzie również miałam możliwość nabycia piwa uwarzonego specjalnie z okazji trasy.



       Drugi raz odwiedziłam NFM podczas koncertu finałowego festiwalu NFM | EKLEKTIK SESSION ze specjalnym udziałem Orkiestry Symfonicznej Narodowego Forum Muzyki. Była to spora dawka kultury, która długo gościła w mojej pamięci.


Sesja w Szpilce.



        Powiedzenie "przez żołądek do serca" nie jest takie banalne. Jednak moja propozycja na kolację we dwoje jest prosta i szybka. Makaron połączony z pomidorkami koktajlowymi, cukinia i pastą truflową smakuję wyśmienicie!

 

 

           Październik to również miesiąc moich urodzin... Z tego miejsca jeszcze raz dziękuję za wszystkie życzenia i pamięć, to był wyjątkowy dzień ! Dziękuję, że jesteście!

4 komentarze:

  1. Zazdroszcze tego piwka od Neonowki ;)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. z przyjemnością sobie obejrzałam to podsumowanie. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie dania z makaronem <3 mniam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!