czwartek, 17 grudnia 2015

Efekt motyla.

płaszcz - tutaj / koszula - Wólczanka / kozaki - Lasocki / zegarek - tutaj
zdjęcia - Edyta


        Kochani do Wigilii został nam tydzień. Prezenty kupione, pierniki upieczone? U mnie przygotowania świąteczne w toku. Mam już pachnąca choinkę, świąteczny wianek z jemioły na drzwiach a pierniki owszem piekłam ale nie doczekały świąt :). Prezenty w myślach tylko ... Jednak nie zamierzam się spinać i stawać na rzęsach, żeby wszystko przygotować. Najważniejszy jest klimat świąteczny, który zamierzam zapewnić  domownikom :). 

Złota rada na święta:
"Jeśli boisz się przytyć przez święta,
koniecznie przed każdym posiłkiem wypij kieliszek nalewki.
Alkohol zabija uczucie strachu."









17 komentarzy:

  1. Koszula jest śliczna, a Ty masz cudny uśmiech :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarek! Fajna kolorowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny look !! U mnie prezenty prawie kupione a pierniczki upieczone :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna koszula i świetny kolor włosów :D

    Zapraszam Cię do mnie: MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hje, bardzo fajna stylizacja, najbardziej podoba mi sie koszula w motyle. Pozdrawiam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To Wólczanka robi damskie koszule - jestem w szoku, nie wiedziałam ;P

    Ta złota rada jest świetna: aż sobie ją skopiowałam, bo to dobry tekst ;P

    Ja prezenty kupiłam, produkty do świątecznych potraw też, a piernikopodobne ciastka już też na próbę zrobiłam - druga tura dzień przed wigilią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest boska, lubię takie wesołe motywy, a motyle w szczególności. Cały zestaw misię bardzo podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cie taką roześmianą! Świetne fotki!!!!
    Zestaw tez oczywiście! Zgrabna jesteś niesłychanie w tych porteczkach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Love that shirt....his print is marvelous!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie napiszę niczego odkrywczego...
    Gdyby wszystkie kobiety tak się ubierały, świat byłby jeszcze piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna stylizacja. Pominą już oryginalną koszulę, która nadaje stylizacji ekstrawagancji, bo pozostałe elementy, tj. spódnica, buty i dodatki także są kapitalne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!