sobota, 26 grudnia 2015

Jednak byłam grzeczna :).


       Moi kochani jak mijają Wam święta? Pogoda znowu płata nam figla, piękną wiosnę mamy w Boże Narodzenie. Mam tylko cichą nadzieję, że na Wielkanoc nie spadnie śnieg...
Tak na szybko chcę się Wam pochwalić prezentami i świętuje dalej. Czeka na mnie już lampka wina... Podczas wyciągania prezentów spod choinki bardzo cieszyła się moja buzia. 
A jak Wasze prezenty? Trafione? Marzenia spełnione?

    Ja przed świętami obdarowałam moich znajomych ciastkami, to już u mnie taka tradycja


14 komentarzy:

  1. Ten perfum bardzo mi się podoba i ta urocza buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam, słowo "perfumy" to rzeczownik rodzaju żeńskiego występujący w tylko w liczbie mnogiej. Nie ma czegoś takiego jak "TEN PERFUM" tylko "TE PERFUMY".

      Usuń
  2. śliczny zegarek i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka to świetny pomysł, aby obdarować znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful cookies...they look so good!!! I hope you had a very happy Christmas. Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. miłej lektury, ja ostatnio będą w PL kupiłam książkę Kasi jednak jeszcze nie miałam okazji do niej zajrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje prezenty trafione, bo podpowiadałam Mikołajowi;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią przeczytam recenzję na temat tej książki!

    Pozdrawiam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka kasi jest super ! :D Mam i uwielbiam :D w tym roku dostałam książkę Radzkiej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!