sobota, 19 grudnia 2015

Lilou - otwarcie nowego salonu.


    
    Grudzień okazał się miesiącem obfitującym w liczne wydarzenia, w których miałam przyjemność uczestniczyć. Z początkiem miesiąca firma Lilou zaprosiła mnie  na świąteczne spotkanie oraz prezentację nowej kolekcji biżuterii. Event zorganizowany był w butiku we Wrocławiu, przy ulicy Świdnickiej 3, przy lampce szampana oraz poczęstunku. Gośćmi byli ludzie ze świata mody, sztuki i kultury.
      Zapraszam Was na krótką fotorelację z tego wydarzenia. Mam nadzieję, że biżuteria Lilou zachwyci Was tak samo jak zachwyciła mnie. Motywy ze skrzydłami szczególnie skradły moje serce! 
       Kochani udanego weekendu Wam życzę. Mam nadzieje, że nie porwie Was szał przedświątecznych zakupów i spędzicie ten dzień bardziej przyjemnie.










4 komentarze:

  1. Wow ale Ci zazdroszczę, musiałaś się czuć wyjątkowo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, uwielbiam takie zdjecia, mega klimatyczne i świąteczne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!