poniedziałek, 14 grudnia 2015

Mikołajkowe spotkanie blogerek w Poznaniu.


     W mikołajkowy weekend miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Poznaniu. Cieszyłam się bardzo na ten wyjazd, gdyż zaplanowałam sobie, że przy okazji odwiedzę siostrę. Podróż minęła mi bardzo miło - pierwszy raz miałam możliwość jazdy Polskim Busem :). Miejsce naszego spotkania - Kawiarnia "Ptasie Radio" okazało się blisko dworca, więc też za bardzo nie pobłądziłam. Na miejscu spotkałam bardzo sympatyczne, młode dziewczyny. Czas umiliła nam pyszna kawa i słodkości serwowane w lokalu. Natomiast o merytoryczną stronę spotkania zadbały Panie z firmy Mazidła oraz ze internetowego sklepu  Plus dla skóry. Więcej o tych produktach napiszę Wam w styczniu a wszystkie prezenty, które dostałam pokażę Wam w osobnym wpisie. 
      Natalii i Malwinie bardzo dziękuję za możliwość uczestnictwa w tym wydarzeniu oraz za całą organizację spotkania









 


W spotkaniu udział wzięły:

 MALWINA 

12 komentarzy:

  1. O ja! :) Super spotkanie ! Cudowna atmosfera widać po zdjęciach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cię spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) liczę na kolejne spotkanie !
      buźka

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy okazji brać udziału w takim spotkaniu, ale po zdjęciach widać, że spotkanie było udane ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że miła atmosfera i udane spotkanie :) Niektóre dziewczyny nawet rozpoznaję na zdjęciu, pozdrawiam gorąco! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że przyjechałaś i mogłyśmy znów się spotkać :) Oby do następnego :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spotkanie !
    szkoda,że na naszym spotkaniu żadna firma o nas nie dbała hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takim większym spotkaniu jeszcze nie byłam:))A widać, że było fantastycznie!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba było świetnie i Mikołaj o was nie zapomniał :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!