poniedziałek, 21 grudnia 2015

Okulary, kok i mała czarna - trzecia sylwestrowa odsłona.

sukienka - Reserved 
zdjęcia - Edyta / miesjce - Lewitacja

       Kobieta zmienną jest i ma wiele oblicz, jak wiele wie jedynie ona sama. Jednego dnia potrafi być racjonalna, chłodna i zdeterminowana, innego emocjonalna, wybuchowa, kierująca się uczuciami. W kolejnych zamyślona, nieobecna, tęskniąca za przeszłością. Znane powiedzenie „kobieta zmienną jest” przez lata nie straciło na swojej aktualności. Taka natura sprawia, że kobiety fascynują, zaskakują i olśniewają płeć przeciwną od wieków.
         Sama staram się pokazywać Wam moje różne oblicza. Jedna mała czarna, dwa wyglądy - okularnicy i romantyczki. Który bardziej przypadł Wam do gustu?












16 komentarzy:

  1. Ja stawiam na ten romantyczny!
    Wyglądasz fantastycznie, można się zakochać z miejsca :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, tak klasycznie.
    jaki to kolor na włosach? odcień jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantyczna wersja! Wyglądasz jak gwiazda... nie można się na Ciebie napatrzeć :) bardzo Ci pasuje taki makijaż, a ten koczek dodaje elegancji!
    Za tydzień idę na wesele i zamierzam się ubrać bardzo podobnie :) mała czarna, czerwone szpilki i paznokcie, ale włosy będę miała rozpuszczone i pofalowane i do tego opaska na włosy z wielką czerwoną kokardą.

    Ostatnie zdjęcie też jest niesamowite, takie nieco tajemnicze...
    świetna ta sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na pewno będziesz świetnie wyglądała. Takie połączenie musi się sprawdzić :)
      buźka i udanej imprezki!

      Usuń
  4. Wszystko ładnie i pięknie, ale gdzie są rajstopy ? Owszem ciepło za oknem, ale jednak chyba nie aż tak ? :)

    Wiem, czepiam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nikt nie zauważy ;)
      tak na prawdę to testowałam rajstopy w spreju ...
      buźka

      Usuń
    2. Ja zauważyłam ;) Po mrozie przecież nie ganiałaś, tylko na sali jesteś, więc mnie brak pończoch lub rajstop nie przeszkadza :D

      Usuń
  5. Przepiękny look :) bardzo mi się podoba, a zdjęcia są wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tyle sylwestrowych odsłon, a ja ledwo znalazłam sobie dwie sukienki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczka!!! Bo są szpilki czerwone i jest pazur! I pięknie w Ci w koku!
    Cudne zdjęcia! Wyglądasz zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super do siebie pasuje !! Ale w koku cię ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała czarna zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!