czwartek, 31 grudnia 2015

Summary of December and Happy New Year.

     
      Witam Was w ostatni dzień miesiąca, jednocześnie ostatni dzień roku 2015. Jaki był ten rok? Zdecydowanie mogę powiedzieć, że dla mnie był bardzo udany. Mam nadzieje, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Poczyniłam już pewne noworoczne postanowienia i zamierzam je zrealizować :). Jeśli mi się to uda to nie omieszkam Wam o tym napisać!  
        A w grudniu poza Efektem Motyla zanudzałam Was sylwestrowymi odsłonami, najbardziej przypadła Wam do gustu - mała czarna z kokiem. To również moja ulubiona kreacja, która sprawdzi się nie tylko w sylwestrową noc. 
     Miałam też przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Poznaniu oraz na otwarciu nowego sklepu Lilou.  Pośmiałam się na kabarecie Smile. A kino odwiedziłam, aby obejrzeć Gwiezdne Wojny oraz hiszpański film z Penélope Cruz "Ma ma", który szczerze polecam.


 




 

    Czekając na węgierskie kurtoszkołacze miałam przyjemność poznać wrocławskie krasnale :).
 
Prezent Mikołajkowy - bilety na kabaret Smile. 
 

 
A co będzie w styczniu? - zapowiedź. 


Na nadchodzący Nowy Rok przyjmijcie ode mnie serdeczne życzenia. 
Zdrowia, którego potrzebuje każdy z nas. 
Pogody ducha, która sprawia, że codzienność jest łatwiejsza. Miłości, bo dzięki niej człowiek rozkwita. 
Niech Nowy Rok składa się wyłącznie ze słonecznych i pogodnych dni a problemy i troski nas omijają.
Dziękuję, że jesteście ze mną! 

10 komentarzy:

  1. hej, ta srebrna sukienka piekna. Szczęśliwego Nowego 2016 roku, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę Ci aby Nowy Rok był wspaniały i lepszy od tego, który mu miejsca ustąpił. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę Ci aby Nowy Rok był wspaniały i lepszy od tego, który mu miejsca ustąpił. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy New Year!


    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w nowym roku :) By był jeszcze przyjemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku Kasia!!!
    Ekstra wyglądałaś w każdej stylizacji!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!