czwartek, 3 grudnia 2015

Sylwestrowo - pierwsza odsłona.

naszyjnik - tutaj / spódniczka, torebka - H&M
zdjęcia - Edyta


       Pisałam ostatnio o mijającym czasie, którego nie da się zatrzymać. Dlatego proponuję polubić fakt, że czas przemija, że jesień zmienia się w zimę, a po świętach jest sylwesterPamiętajcie po zimie znowu będzie wiosna :)!

       Dzisiaj moja pierwsza odsłona kreacji sylwestrowej - złota sdniczka i czarna bluzka. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.  Zestaw lekki i przyjemny, idealny na domówkę albo imprezę w lokalu. Spódniczkę udało mi się zdobyć na SWAPie w Barbarze, to była wyjątkowa udana wymiana ubrań. W grudniu wybieram się znowu na Szafing - Wielkie Wietrzenie Szafy z nadzieją na kolejne perełki, które zawitają do mojej szafy. Bierzecie udział w takich spotkaniach? 

        Następna odsłona sylwestrowa będzie srebrna.... 
 









16 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, spódniczka urocza, link newdress kliknięty :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. seksowanie wyglądasz w tym i zarazem elegancko super ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw! Pomysłowy, bo przeważnie zakładamy w tym dniu sukienki. A tutaj, proszę! Pokazałaś, że można inaczej i wyglądasz odjazdowo!
    Makijaż też mi się podoba... Jesteś taka tajemnicza...:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! bardzo fajna spódnica !
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę odwrotne zestawienia, jasna góra, ciemna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przemawia do mnie odzież stylizowana na skórzaną bądź po prostu skórzana... ale spódniczkę masz rewelacyjną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Today Google translator not work, so I can not understand the post. But I want want to tell you that I think your ootd is beautiful!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to dobrałaś :3 chodź lepsze by były swiecące butki :3
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? :* Monika.

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no ale z Ciebie szybki Bil ! pierwsza odsłona jest super! rzeczywiście świetna na domówkę :) to czekam na następne :) a ile planujesz ? ;)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pierwsza z trzech odsłon :)
      buźka

      Usuń
  10. bardzo mi się podoba ta propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. :-) to może zdecydujesz się na cały zestaw w skórze np skórzane spodnie plus top? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!