poniedziałek, 28 grudnia 2015

Uskrzydlona gołębica.

sukienka -   HM zdobycz ze SWAP
zdjęcia -Edyta / miejsce - Coffee Planet


        Przyznam Wam się dzisiaj, że aniołem nie jestem. Jednak za sprawą tej sukienki stałam się posiadaczką skrzydeł, prawie jak gołębica ;) . Szczęśliwą właścicielką tej nietuzinkowej sukienki stałam się podczas ostatniej wymiany ubrań. Dziewczyną, z którą się wymieniałam cieszyła się, że sukienka znalazła nową właścicielkę... 
      Myślę, że ta kreacja może stać się moją kolejną sylwestrową odsłoną. Sama jeszcze nie zdecydowałam, w której sukience spędzę tę wyjątkową noc ale jak zdążyliście zauważyć wybór mam nie mały ;).  Jak Wasze przygotowania do nocy sylwestrowej?










 

18 komentarzy:

  1. Świetna jest ta sukienka :) przepięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie do Ciebie pasuje Kasiu. Ślicznie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne miejsce :) masz nieziemską sukienkę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, piekna stylizacja zazdroszcze figury, Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sukienka i zdjęcia! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń
  6. Bardzo delikatna i kobieca ta sukienka :)
    udanej zabawy sylwestrowej Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, Tobie też szampańskiej zabawy!

      Usuń
  7. Kasiu, cudownie wyglądasz!!! jesteś śliczną, seksowną kobietą z najpiękniejszym uśmiechem na świecie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, mam nadzieje, że w Nowym Roku znowu na siebie wpadniemy ;)

      Usuń
  8. fantastycznie wyglądasz:)piękną masz sukienkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz!

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Ty jesteś rudym, niegrzeczną diablicą, do aniolka Ci daleko, przynajmniej z wyglądu :) hihihihi
    piękna sukienka, absolutnie wyroznia się na tle sukienek widzianych na ulicach :)
    fantastycznie wyglądasz !

    Udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Sexy wyglądasz z piórkami. Bądź częściej opierzona bo ślicznie Ci w piórkach! Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!