czwartek, 21 stycznia 2016

Blue Mermaid.

sukienka - tutaj / rajstopy - Calzedonia
zdjęcia - Edyta


        Karnawał, czas zabaw, balów jeszcze trwa, więc bawmy się, tańczy i świętujmy. Sukienka, którą dzisiaj prezentuje idealnie sprawdzi się na takie wyjście. Mieni się cekinami i lśni, więc czuję się w niej jak syrenka :). Minimalistyczna torebka i oryginalne rajstopy dopełniły całość zestawu. Ja jestem gotowa na wieczór i na weekend, a Wy jakie macie plany?! Życzę Wam udanej imprezy. 








 


14 komentarzy:

  1. śliczna ta sukienka :) klik - 31,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, genialnie pasują do niej te rajstopy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentujesz :] <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w tej sukience!
    Naprawdę jak syrenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Śliczna sukienka i rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER LOOK WSZYTSKO DOPRACOWANE I SPÓJNE!

    PLUS ZA DODATKI

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna cekinowa sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że nie jestem fanką takich świecących sukienek i w ogóle cekinów, to ta sukienka jest wyjątkowa... ma świetny kolor, Ty wyglądasz w niej bombowo! I rajstopy masz świetne, bardzo mi się podoba to "wykończenie" - kokardki z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udka. mniam! Jakie apetyczne! Więcej zdjęć z tak ślicznymi udkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś seksowna! Kiecka świetna! W karnawale lubię dużo cekinów i błysku!
    Mnie się w lutym bal szykuje;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!