środa, 27 stycznia 2016

Kilka modowych propozycji - wishlista.

 Szał wyprzedaży dobiega końca. Udało Wam się upolować coś w "okazyjnej" cenie? Jeśli nie to zapraszam na garść modowych- wyprzedażowych inspiracji ode mnie!

Zestaw 1
sukienka - tutaj / buty - tutaj / torebka - tutaj


Zestaw 2
sukienka - tutaj / kapelusz - tutaj / szpilki - tutaj

 

Zestaw 3
sweter - tutaj /  buty - tutaj /  spódnica - tutaj / bransoletka - tutaj


Zestaw 4
sweter - tutaj / jeansy - tutaj / buty - tutaj

Na koniec granatowa czy czerwona?
Zestaw 5 
sukienka granatowa - tutaj / sukienka czerwona - tutaj

6 komentarzy:

  1. Zestaw 1 bardzo mi się podoba. Zielona sukienka jest super, szkoda tylko, że mi ten kolor niezbyt do typu urody pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszą torebkę i kieckę w kratę zabieram :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Mi też pierwszy zestaw najbardziej przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!