poniedziałek, 18 stycznia 2016

Pani z biura.

koszula - Wólczanka / spódnica, marynarka - Orsay
zdjęcia - Edyta
  
      W moim biurze nie obowiązuje rygorystyczny dresscode. Jednak lubię czasami zaskoczyć moich współpracowników i ubrać się bardziej elegancko. Ołówkowa spódnica i taliowana bluzka nadają zestawowi niesamowitej kobiecości i elegancji. O mojej miłości do tego typu spódnic pisałam już kilkakrotnie. Ciągle uważam, że taki fason jest najatrakcyjniejszy wśród spódnic i idealny prawie dla każdej sylwetki. Spódnica ołówkowa jest dopasowana w biodrach i przylega do nóg, dzięki czemu sylwetka wygląda niesamowicie seksownie, ale i elegancko. Bardzo często właśnie ołówkowe spódnice są częścią biurowego uniformu. Kobieta tym strojem podkreśla atuty swojej urody, a jednocześnie jej wizerunek jest profesjonalny.




 




13 komentarzy:

  1. U mnie w pracy podobnie, chociaż urząd jest poważny i już są przymiarki do " mundurków":. W sumie jestem za. Bardzo często ubieram się w takim stylu jak TY dzisiaj, zwłaszcza zimą. Latem pozwalam sobie na więcej koloru.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo atrakcyjna ta Pani z biura :) idealne nie nudne połaczenie moim zdaniem.

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka stylizacja. Biznes women.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look. Do biura jak znalazł ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pasuje d Ciebie ta biurowa legancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, ale odmiana hehe szczerze powiadziwszy chyba pierwszy raz widzę Cię kochana w takim stonowanym wydaniu, raczej przyzwyczaiłaś nas do szaleństwa :)
    szyk i klasa sama w sobie ! mi się podoba taka wersja Ciebie :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ołówkowe spódnice. Zaskakuj dalej i współpracowników, i nas. Pozdrowienia, S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udostepnilam twoja stylizacje na moim blogu: http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Great outfit dear!

    I'm following you on GFC and Bloglovin :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!