środa, 6 stycznia 2016

Wielkie testowanie kosmetyków.


      Ze spotkania blogerek w Poznaniu przywiozłam trochę kosmetyków. Teraz zamierzam je wszystkie przetestować, a moją opinie przedstawić na blogu. Najbardziej jestem ciekawa odżywki do rzęs Revitalash oraz półproduktów z Mazidła.pl. Z chęcią również sprawdzę manicure hybrydowy z wykorzystaniem lakierów semilac.pl. Używałyście już tych kosmetyków? Ciekawa jestem Waszego zdania na ten temat.













 

A na koniec mam do Was gorącą prośbę o głosy w konkursie na stylizacje sylwestrową.
Trzeba kliknąć w zdjęcie tutaj i dać  LIKE.
Pięknie dziękuję Wam za pomoc ;*

9 komentarzy:

  1. fajne kosmetyki

    zapraszam do mojego postu dotyczącego pielęgnacji twarzy i ciała

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier do pazurków mam i polecam, jest świetny, Joko też kiedyś miałam, a reszta jest mi obca, więc czekam na recenzję, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  3. Cztery pory roku, Eveline, Bell ◕‿◕ znam i lubię ◕‿◕ reszty nie znam... ale chętnie poczytam Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum Eveline do ciała, to modelujące testowałam - masakra. Nie polecam;)
    Ciekawa jestem odżywki do rzęs:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampony i odżywki Pilomax - rewelacja, a ciekawa jestem tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem po kilku miesiącach robienia paznokci hybrydami semilac i jestem zadowolona ;p nie myślałam, ze robienie hybryd sprawi mi tyle frajdy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ciekawią kosmetyki Joko, z tej marki znam jedynie jedną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!