piątek, 29 stycznia 2016

Zimowa sesja z futerkiem + kapelusz.

sweter- tutaj  / futerko - SH / jeansy - Levis
zdjęcia - Edyta Cygan


          Dzisiejsza pogoda za oknem prawie wiosenna, więc mam nadzieję, że wybaczycie mi te zimowe zdjęcia. Moja Śnieżna sesja z futerkiem bardzo Wam się podobała. Obiecałam Wam wtedy kolejne zdjęcia z tego pleneru z jedną małą różnicą... Tym szczegółem różniącym obie sesje jest nakrycie głowy. Kapelusz zastąpił wełnianą czapkę, jest inaczej ale czy lepiej?  Udanego weekendu!










10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ten kapelusz pasuje tu świetnie!
    Czapki są w porządku, urocze są, cieplutkie i przeładne - ale na pewno nie mają tyle stylu, co kapelutki :)

    Cudownie wyglądasz, bardzo radośnie i kolorowo - nie ma tu żadnej kojarzącej się z zimą burości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kobaltowy kolor - pięknie podkreśla rudości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, futerko ma piękny kolor :)

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jest idealnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dobrałaś wszystko kolorystycznie :) całość bardzo mi się podoba! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor kapelusza zdecydowanie dla Twojego koloru włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look :) Te kolory i te futerko :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko lecieć uwiecznić to na zdjęciach :P hehe
    A też marzy mi się taka zimowa sesja :(


    super kolory nam tu zaserwowalas kochana <3
    uwielbiam taką kolorową zimą :)
    świetnie wyglądasz !

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!