czwartek, 14 stycznia 2016

Zimowa sesja z futerkiem.

futerko - SH / jeasny - Levis / czapka - Wool Dreams
zdjęcia - Edyta Cygan

       Mroźna, biała zima zaskoczyła nas w Nowy Rok. Widok z okna bardzo mnie zachwycił i od razu zamarzyła mi się zimowa sesja. Wyciągnęłam z garderoby kożuszek upolowany w Second Handzie oraz wełnianą czapkę, którą dostałam podczas Fashion Meeting i byłam gotowa :). Zostawiam Was ze zdjęciami i od razu uprzedzam, że niebawem kolejny wpis z tej sesji z jedną małą różnicą....

       Na koniec złota myśl na dzisiaj: "Podobno los zsyła nam tylko takie problemy z którymi możemy sobie poradzić, Więc są dwie możliwości albo sobie poradzić albo to nie jest Twój problem"











 

14 komentarzy:

  1. Takie rudości bardzo mi się podobają. Jak dla mnie idealne zestawienie: i kolorystycznie i stylowo. Rękawiczki i szalik - piękny kolor, szkoda, że nie rzucił mi się wcześniej w oczy, bo już arsenał ocieplaczy na zimę posiadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne futerko Ci się trafiło. Super stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper :)

    Zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne, ciepłe kolorki masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pozytywne zdjęcia :) Mega czapka, już dawno nie widziałam żadnej, która by mi się tak spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja, wszystko genialnie dobrane, pasuje do Ciebie :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, wszystko bardzo ładnie zgrane kolorystycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Kasiu wyglądasz :-) Fajny pomysł na zdjęcia :-) pozdrawiam! stylpasja.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kożuszek, ale najważniejsze czy jest ciepły ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta Twoja zimowa sesja! super futerko i w czapce jest Ci cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!