środa, 24 lutego 2016

Czystoziarnisty zestaw do wypieku chleba.


     Dzisiaj mam dla Was "wynalazek" z Biedronki - "Czystoziarnisty zestaw do wypieku chleba", który z ciekawości kupiłam, zrobiłam i spróbowałam.

      Do zakupu tego wypieku zachęciła mnie możliwość samodzielnego jego przygotowania oraz cena - ok. 7 zł. Oprócz gotowej mieszanki potrzebujemy jeszcze miodu, wody oraz dodatkowych ziaren lub suszonych owoców. Skład zachęcający same dobroci i oczywiście bez mąki! Natomiast czas jego przygotowania jest zniechęcający, ze względu na jego leżakowanie - po zmieszaniu składników. Jak i długi czas pieczenia - 70 minut a potem musi jeszcze ochłonąć 5 godzin.
       Smak chleba wyszedł specyficzny, więc wypiek nie do końca mi smakował. Uważam, że dużo jest różnych przepisów w internecie na chleb, więc następnym razem nie będę eksperymentować.
 




4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!