niedziela, 28 lutego 2016

Idealny kardigan na wiosnę.

kardigan - tutaj / spódnica - Stradivarius / kozaki - Lasocki / torebka - prezent od mamy :)
zdjęcia - Edyta Cygan

 

       To jest już ten czas kiedy marzę, aby zrzucić z siebie ciepłe kurtki, kozaki, szaliki i rękawiczki. Pragnę zakopać wszystkie zimowe akcesoria na dno szafy, poczuć wiosenny wiatr we włosach i cieszyć się słońcem. Wiosna tuż tuż i czeka za rogiem, żeby nas przywitać. 
    Dzisiaj testowałam kolejny, ciepły kardigan, który już wkrótce planuję nosić zamiast zimowego płaszcza. Spisał się idealnie w ten ciepły, niedzielny dzień. Czy jutro będę miała okazję znowu go założyć... kiepsko to widzę - wieczorem zaczął padać śnieg z deszczem. Nie zostaje mi nic innego jak czekać cierpliwie na upragnioną wiosnę :).





 
 
 
 



 

14 komentarzy:

  1. Super wyglądasz a sweter cudny jest, szczególnie jego kolorystyka, bardzo modna na nadchodzący sezon. W wolnej chwili zapraszam do mnie na fotorelację z LFW SS2016 http://adrianaemfashion.blogspot.com/2016/02/london-fashion-weekend-lfw-ss-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wersja z paskiem. Kobaltowy kolor super wygląda z pomarańczowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kardigan jest piękny!
    Ma prześliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ten kardigan podoba. Świetne tło zdjęć, idealnie zgrane z kolorami. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny masz uśmiech :) i super stylizacja. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz, kardigan ma ładne, kolorowe paseczki, którę nadają mu charakteru. Bardzo podoba mi się takie połączenie;)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przydała by mi się taka torebka na wiosnę :) w jakimś cieplejszym koloru :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. That cardigan is really nice Kasja. Outfit is perfect and your skirt amazing. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny kolor włosów! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kardigan. Wyglądasz super :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jest to swetrzysko!!! Do rudych włosów idealnie pasuje:))
    Torba też ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mas zten kardigan- ale szczerze powiem, że na ich stronce pewnie bym uwagi na niego nie zwrocila :P hehe świetnie go zestawiłaś :)
    spódnica też bardzo mi się podoba, te rozkloszowane chyba staly się już naszym znakiem narodowym, ale mimo tego wciąż je nosimy i kochamy ! :) hehe

    Ooo tak - wiosno nadchodź!
    u mnie też 2 di temu spadl śnieg grrrrr

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!