czwartek, 18 lutego 2016

Nieperfekcyjna w krzywym zwierciadle.

kurtka - Promod / rajstopy - Calzedonia / szpilki - CCC
zdjęcia - Edyta Cygan


       Czy patrzycie na siebie i widzicie się w "krzywym zwierciadle"? Czy widzicie w sobie tylko złe i negatywne cechy? To kompleksy sprawiają, że widzisz swoją sylwetkę  zniekształconą, z wadami, bardziej niedoskonałą niż jest naprawdę.
      Na przykład możesz twierdzić, że masz krzywe nogi. Dlatego nosisz tylko spodnie i nawet kiedy jest gorąco to za żadne skarby nie założysz sukienki ani spódnicy. I na nic przekonywanie bliskich, że Twoje nogi są zgrabne i możesz je śmiało pokazywać światu. Ty jesteś przekonana, że są krzywe – i już!
      Będziesz w połowie drogi do sukcesu jeśli uświadomisz sobie, że to jak spostrzegasz siebie to przekonania z dzieciństwa, potem z młodości, kiedy wygląd fizyczny i atrakcyjność staje się szczególnie ważna. To głęboko zakorzeniony w Twojej głowie obraz siebie, którego nawet nie próbujesz już zmienić. 
      Ze mną było bardzo podobnie. W wieku dojrzewania byłam pełna kompleksów - pyzata buzia, piegi, małe piersi, mysie włosy. Nie wierzyłam jeśli ktoś mi mówił, że jestem ładna, że mam piękny uśmiech, długie nogi. Nie widziałam tych swoich atutów. Dopiero z wiekiem nabrałam pewności siebie i z przyjemnością zaczęłam patrzeć w lustro. 
      Jeśli Ty widzisz swoją sylwetkę w "krzywym zwierciadle" to pora to zmienić! Trzymam za Ciebie kciuki :). 














16 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam dużo kompleksów, ale z biegiem czasu się to zmieniło.
    Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rajstopy! :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe rajstopy :)
    ja muszę powiedzieć, że jakoś nigdy nie miałam (na szczęście) wielkich kompleksów jeśli chodzi o sylwetkę. Bardzo ją lubię mimo, że jakiś czas temu trochę zaokrąglił mi się brzuch (mówię sobie, że tylko patrząc z góry wydaje się taki wielki xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, świetne te rajstopy!
    podobne bardzo do tych moich "łódzkich" :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoje, bardzo mi się podobały!

      Usuń
  5. rajstopy od razu rzuciły mi się w oczy! Podobasz mi się w takim wydaniu z pazurem;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rajstopy, od razu rzuciły mi się w oczy! Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie (kliknij na nick)

    OdpowiedzUsuń
  7. These collant are amazing Kasia! If you want, take a look at my blog. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne masz te rajstopki !
    fajna figurka,fajne włosy...cóż dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za młodu byłam jednym, wielkim kompleksem, ale jakby na przekór zwracałam na siebie uwagę ubraniem:D Jakiś chochlik we mnie siedział...i siedzi do dziś:D
    Z wiekiem, kompleksów ubyło, a nawet zniknęły:D
    A Ty jestes taka śliczna i zgrabna, że aż trudno uwierzyć, że nie lubiłas siebie.
    Ale my baby tak mamy;)
    Zestaw wymiata! Pokazałaś pazur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za młodu byłam cichą, szarą myszką :)

      Usuń
  10. Petarda....nie mogę oczu oderwać. Cudny look

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look , taki z pazurem, rajstop tego typu nie lubię więc chwalić nie będę ale nogi masz super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!