poniedziałek, 1 lutego 2016

Summary of January.



       Z jednodniowym poślizgiem ale już jest - podsumowanie miesiąca stycznia. Jeśli prawdą jest, że jaki styczeń taki cały rok to będzie to udany czas ;). Wszystko w moich rękach!

       A teraz przedstawiam Wam niepublikowane zdjęcia z sesji, które cieszyły się największą popularnością. Wydarzenia, w których miałam przyjemność uczestniczyć moje kulinarne zmagania oraz zapowiedź tego co będzie w lutym.







Już niebawem sesja ze słoniem...


           Koncert Kari w Starym Klasztorze na długo zostanie w mojej pamięci. Kari to dziewczyna z elektryzującym głosem i zarażającym optymizmem.  Jeśli nie mieliście okazji jej słyszeć  to szybko nadróbcie te zaległości :).
 


           Styczniowe wejście na Sobótkę zaliczone. Nie straszny mi był wiatr i mróz - szczyt musiał być zdobyty :).



        W Kinie na obcasach znalazłam się dzięki wygranej wejściówce.  Pierwszy raz uczestniczyłam w pokazie tylko dla Pań. Przedpremierowy pokaz filmu "Planeta Singli" bardzo mnie zachwycił, tym bardziej ze uatrakcyjnił go występ panów z Gentelmen... Sam film bardzo mi się podobał, ciepła komedia idealna na romantyczne wyjście walentynkowe!

 

     Gdzie są najlepsze hamburgery w mieście? Zdecydowanie mogę polecić Pasibusa.

 



A na koniec moje i nie tylko popisy kulinarne :).


10 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie, a tym sushi to mi smaku narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 4 i 5 zdjęciu masz cudowną sukienkę! :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne podsumowanie, to biało czarne poncho skradło moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie:))
    Lubię te Twoje uśmiechnięte, spontaniczne fotki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podsumowanie!! Każda stylizacja ma to "coś" !! Ponczo genialne!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, szczególnie w świecącej niebiesko-czarnej sukience! I tyle smacznego jedzonka, sama też się ostatnio pochwaliłam swoim 'sukcesem' w kuchni :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz, zaraz sprawdzę co u Ciebie:)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!