poniedziałek, 22 lutego 2016

Szary kardigan.

kardigan - tutaj / kozaki - CCC

       Kardigany nie wychodzą z mody, są wygodną alternatywą marynarek i kurtek. Zbliżająca się wiosna to doskonały czas, aby zaopatrzyć się w takie wdzianko. Można je nosić na wiele sposobów - warstwowo lub jako szykowne żakiety z dzianiny. Mój jest ciepły, wygodny i ma uniwersalny kolor, czego chcieć więcej.  Teraz jeszcze zestawiłam go z getrami i kozakami ale już niebawem sprawdzi się do sportowych butów albo baletek. 









14 komentarzy:

  1. super look. podoba mi się miejsce jak i cały look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten Twój kardigan!
    Taki ponczowy nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, piękny uśmiech! Kardigan jest genialny, bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your cardigan Kasia. Grey is really perfect on your blue dress!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie kardigan trochę udaje ponczo :P. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kardigany bo wydłużają optycznie sylwetkę. Twój ma ciekawe zapięcie. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, fajny ten kardigan, wydłuża sylwetkę, a frędzelki go ożywiają. Świetny plener zdjęć i bardzo podobają mi się też kozaki, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz Kasiu :) A.Waszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aneczko! kiedy pizza? :)

      Usuń
    2. No tradycji musi stać się zadość :)

      Usuń
  10. Bardzo seksownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!