piątek, 12 lutego 2016

Walenty w moim wydaniu.

marynarka - Promod / koszula - H&M / sztyblety - Venezia
zdjęcia - Edyta

       Odkąd stałam się "blogerką" z okazji Święta Zakochanych przedstawiam Wam mój pomysł na walentynkowy strój. Dzisiaj jednak przekornie, nie sukienkowo i nie wyzywająco... Ostatni zestaw bardzo Wam się podobał a możecie do niego wrócić tutaj.  Moje zdanie na temat tego święta już znacie, pisałam Wam, że nie jestem za ani przeciw. Nie denerwują mnie serduszkowe wystroje ale nie  lubię dzikich tłumów w kinach i restauracjach. Staram się spędzić ten wieczór w wyjątkowym towarzystwie w przytulnych czterech ścianach. Z tego miejsca również chciałabym Was zaprosić do przeczytania bardzo pięknego i osobistego tekstu Gosi Kto pierwszy mówi kocham.
          







 

11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)) bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tej soczystej czerwieni!
    Olśniewasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Red and black is a mix that I like so muck Kasia! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna marynarka, brakuje mi właśnie takiej czerwonej w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) spodnie bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!! Marynarka rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, fajnie że nie zabrakło koloru miłości :P Hehe ja obchodzę Walentynki ale bez zbędnej pompy jak co niektórzy ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też romantycznie ale bez pompy :)
      buźka

      Usuń
  8. Ta czerwona marynarka to prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna marynarka. Uwielbiam czerwien'! ;) ogólnie świetnie wyglądasz. Pozdrawiam www.tani-ciuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!